Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

23/6 en 10 sept - inzendingen Foto en Dia wedstrijd / Tentoonstelling - Hamme

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 23/6 en 10 sept - inzendingen Foto en Dia wedstrijd / Tentoonstelling - Hamme

    Eindelijk is het weer zo ver, we zijn gestart met de inschrijvingen voor ons IMAGO BeNeLux Foto en Dia salon. Dit keer is het wel echt speciaal, want het is reeds voor de 40ste keer dat fotoclub IMAGO dit door alle fotoliefhebbers zeer gesmaakte fotosalon organiseert.

    Het zou heel aangenaam zijn mochten er zich zoals vorig jaar een aantal BD-ers in de strijd gooien om een van de prijzen in de wacht te slepen. Samen met Fotoclub Imago kijk ik al uit naar jullie inzendingen, er is nog even tijd want de inschrijvingen lopen tot 23 Juni 2005.

    Meer informatie over de wedstrijd kunnen jullie vinden via mijn website "RudFoto " of onmiddellijk via de website van "IMAGO "

    Groetjes,
    Rudy
    Last edited by pcwiet; 9 mei 2005, 19:57. Reden: Titel aangepast
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

  • #2
    23 juni 2005 - Foto en Dia wedstrijd

    Een poging om de titel te veranderen naar de nieuwe regels. nl. de datum (23 juni 2005) toevoegen. Indien dit niet lukt kan een vriendelijke mod dan helpen ?

    Een welgemeende dank,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

    Comment


    • #3
      Re: Foto en Dia wedstrijd

      Niet gelukt dus

      Groeten,
      Rudy
      Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

      Comment


      • #4
        Re: 23 juni 2005 - Foto en Dia wedstrijd

        Oorspronkelijk geplaatst door Rud
        Een poging om de titel te veranderen naar de nieuwe regels. nl. de datum (23 juni 2005) toevoegen. Indien dit niet lukt kan een vriendelijke mod dan helpen ?
        Waar vind het plaats? Dan pas ik de titel wel even aan.

        mvg Sven

        Comment


        • #5
          Re: Foto en Dia wedstrijd

          waar vind ik reglementen van wedstrijd ?
          nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
          http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

          Comment


          • #6
            Re: 23 juni 2005-Foto en Dia wedstrijd-Hamme

            De fotowedstrijd is een organisatie van fotoclub Imago Hamme , dit jaar is het de 40ste keer dat ze het BeNeLux salon (wedstrijd) organiseren.

            Sven, dank voor de aanpassing. De uitslag van de wedstrijd zal bekendgemaakt worden op het jaarlijkse salon van fotoclub Imago Hamme, waar ook de winnende foto's tentoongesteld zullen worden.

            Dennis, Daar ik zelf lid ben van de fotoclub kan ik niet deelnemen en heb de wedstrijdreglementen hier niet tot mijn beschikking. Het beste is dat je een mailtje pleegt naar onze secretaris, die zal je zeker op de hoogte stellen. zijn adres is : willy.de.vogel@skynet.be

            Groetjes,
            Rudy
            Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

            Comment


            • #7
              Re: 23 juni 2005-Foto en Dia wedstrijd-Hamme

              ok, bedankt
              nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
              http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

              Comment


              • #8
                Re: 23 juni 2005-Foto en Dia wedstrijd-Hamme

                Ik heb toch het reglement teruggevonden :
                Reglement Imago wedstrijd

                Groeten,
                Rudy
                Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                Comment


                • #9
                  Re: 23 juni 2005-Foto en Dia wedstrijd-Hamme

                  Toch nog even ter herinnering naar boven halen, de sluitingsdatum (23 juni) voor inschrijving komt nu toch heel dichtbij. Ondertussen is de datum van de opening van de tentoonstelling ook geweten, noteer alvast 10 september al in je agenda's.

                  Groetjes,
                  Rudy
                  Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: 23 juni 2005-Foto en Dia wedstrijd-Hamme

                    Wij hebben onze werken al klaar en die ga je ontvangen op de vergadering van de AVF volgende week dinsdag.

                    Groetjes en tot in september.

                    Jeff Ceuppens.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: 23 juni 2005-Foto en Dia wedstrijd-Hamme

                      Jeff, Ik hoop dat je zoals de vorige keer terug in de prijzen valt.

                      Groeten,
                      Rudy
                      Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                      Comment


                      • #12
                        10 September 2005 - 40ste BENELUX Foto & Diasalon

                        Vandaag was de laatste kans om foto's en dia's aan te bieden ter deelname aan de 40ste BENELUX Foto & Diawedstrijd. Hierbij wil ik dan ook alle BD leden danken die werken ingezonden hebben en hun het allerbeste toewensen tijdens de jurering . Jurering is aanstaande zaterdag, maar ik kan nu al zeggen dat er volgens mij een groot aantal toppers bijzitten.

                        Iedereen krijgt in September de kans om het 40 ste BENELUX Foto & Diasalon te bezoeken waar een selectie van de werken getoond zal worden. Meer informatie kan je vinden op mijn website

                        Groetjes,
                        Rudy
                        Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                        Comment


                        • #13
                          Re: 10 September 2005 - 40ste BENELUX Foto & Diasalon

                          Ik begrijp niet goed waarom deze post verplaatst is naar Algemeen, het is toch een aankondiging van een salon dat zal doorgaan op 10 september .

                          In ieder geval is iedereen welkom.

                          Groetjes,
                          Rudy
                          Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                          Comment


                          • #14
                            Re: 10 September 2005 - 40ste BENELUX Foto & Diasalon

                            Bedankt voor de verduidelijking waarom deze post is verplaatst van "waarheen vandaag" naar "Algemeen"

                            Rudy
                            Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                            Comment


                            • #15
                              Re: 10 September 2005 - 40ste BENELUX Foto & Diasalon

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rud
                              Bedankt voor de verduidelijking waarom deze post is verplaatst van "waarheen vandaag" naar "Algemeen"

                              Rudy

                              Hallo Rud,

                              Ik zal even navraag doen waarom uw post verplaatst werd naar algemeen.

                              mvg Sven Michiels (moderator)

                              Comment

                              Working...
                              X