Een foto van mijn jongste dochter, voor de gelegenheid niet met de coolpix maar met de D70 + SB800 flits van mijn vader. De bedoeling is om deze foto te gebruiken als basis voor een affiche. Dit voor een musical-productie waar onze Ella binnenkort de hoofdrol in zingt (jawel, de papa is fier). De kledij en de wat trieste blik op haar gezicht hebben te maken met de rol. Als jullie tips/bedenkingen/kritiek hebben zijn ze van harte welkom. Komende zondag doe ik een tweede fotoshoot met de hele cast en dan kan ik nog heel wat aanpassen inzake compo en belichting. Alvast bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ella
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ella
ik vind het een sterke compo
zo laten zou ik zeggen
-
-
Ik ken het verhaal niet, maar het is een prima gemaakte foto en saai is ie zeker niet!..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bearIk ken het verhaal niet...
Sarah, de musical. Het verhaal start in de vroege zomer van 1940, Sarah een joods meisje van 14, leert Michael kennen, een Vlaamse jongen van 16 jaar. Er hangt meteen liefde in de lucht en al snel is het koppel onafscheidelijk. En toch... toch hangt er gevaar in de lucht. Het gevaar van de oorlog nadert en dreigt de Vlaamse Michael en de joodse Sarah te scheiden. Is de liefde tussen de twee krachtig genoeg? Kan Michael Sarah beschermen? Kiest Michael voor zijn vrijheid en familie of kiest hij voor Sarah?
Een verhaal van moed, haat, hoop en onmogelijke liefde met een meeslepend verhaal en prachtige muziek.
Comment
-
-
Mooi portret, past wat mij betreft ook uitstekend bij de beschrijving van het toneelstuk die je geeft. De wat trieste blik, achtergrond. Helemaal goed
Comment
-
-
Inderdaad een uitblinker qua compositie.
Zie ook niet welke kritiek ik zou kunnen geven qua verbetering. Top, maw.
Comment
Comment