Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een ongekende service !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een ongekende service !

Als het goed is zeggen we het ook !

Toen ik vandaag de prijzen van de 580 EX ging vergelijken van verschillende bronnen viel het me op dat ik toch wel véél had betaald bij Corné.
    Omdat ik mijn hart op mijn tong heb, kan ik het niet laten van dit toch even onder zijn neus te wrijven, dus ik stuur Corné een mailtje.

Slechts twee uur later ontvang ik een mailtje terug met het bericht dat Corné me het prijsverschil gewoon terug gestort heeft op mijn paypal account.

Ik vind dat dit ook even ter sprake mag komen en in de verf gezet mag worden.

Hartelijke Dank Corné, dit wordt niet vergeten.
    Last edited by Digipics357; 3 januari 2005, 14:44.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Re: Een ongekende service !

Jawel , buitengewoon eerlijk en correct man die Corné, en met een uitzonderlijke commerciële geest.

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

dat is de reden waarom ik bij corné koop en niet bij iemand anders

Comment

ziet er inderdaad een goede kerel uit! maar stel dat hij dit niet zou doen, dan weet hij ook wel dat jij hier zou plaatsen hoeveel je bij hem wel niet teveel betaald en dat is voor hem dan weer slechte reclame.

hoe meer ik over hem hoor, hoe meer dat hij mij bevalt. zal hem stillaan is contacteren voor een nieuw lensje

Comment

Ook ik heb met Corne alleen maar goede ervaringen. De lens waar in nu met smacht op wacht (de 15mm Sigma Fish ) staat dan ook bij hem in bestelling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Bones
            maar stel dat hij dit niet zou doen, dan weet hij ook wel dat jij hier zou plaatsen hoeveel je bij hem wel niet teveel betaald en dat is voor hem dan weer slechte reclame. :
            kan enkel dit ontkennen daar hij het spontaan ook zou doen hoor, ik heb het laatst voorgehad dat hij iets vergeten was ..... en als compensatie kreeg ik iets waardevols in de plaats voor de ongemakken en dit zonder dat ik dat hier gemeld heb, dus .... Corné is op

Comment

Working...
            X