Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonder titel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zonder titel

    Ik plaats er nog maar eentje, mogelijk is deze ietsjes beter dan de vorige?










    .

  • #2
    Re: Zonder titel

    Geen enkele reactie op deze foto gekregen, dus ik ga ervan uit dat het geen goede is, maar nu ik er nog eens naar terugkijk, is ie echt zo slecht? Vind hem precies wel meevallen.

    Comment


    • #3
      Re: Zonder titel

      Ik vind 'm goed. De meesten zullen waarschijnlijk vallen over haar uitdrukking? Ik vind die net goed.
      Enkel een beetje jammer van de schaduw van haar hoofd voor mij persoonlijk.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Re: Zonder titel

        Deze vind ik dan wel beter dan de vorige. Maar vooral het harde licht trekt mij niet zo aan. Hier gaat ook de locatie wat verloren en de schaduw van haar hoofd, daar volg ik Zibro.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Zonder titel

          Die schaduw is misschien nog wel weg te werken in photoshop. Het harde licht, tja, het is idd gewoon rechtaantoe met een flits op de camera en een overbelichte kicklight. Ik denk wel dat dit soort licht misschien kan werken op een toplocatie en met een pose/blik die er boenk op zit. Merci voor jullie reactie.

          Comment


          • #6
            Re: Zonder titel

            Je licht effecten zijn net iets te heftig, net niet in mooie balans.
            Maar zeker verder blijven oefenen hiermee, er is potentieel voor volgende shoots.

            Flits op camera zou ik niet meer doen...dertig of vijftig cm opzij, en je hebt reeds een andere wereld van licht

            D.

            Comment


            • #7
              Re: Zonder titel

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              Geen enkele reactie op deze foto gekregen, dus ik ga ervan uit dat het geen goede is, maar nu ik er nog eens naar terugkijk, is ie echt zo slecht? Vind hem precies wel meevallen.
              Niet zo snel Leonide. Ik vind de foto zeker goed, model staat misschien een beetje te centraal maar voor de rest is alles prima.

              Comment


              • #8
                Re: Zonder titel

                hard licht kan hier wel hoor, kleurgels zeker ook leuk, maar zoals gezegd, nét ietsje te fel
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Zonder titel

                  Ik heb de indruk dat geen reacties wilt zeggen: hmmm te goed om iets negatiefs te schrijven maar niet goed genoeg om waaaw te schrijven. Is dus zeker niet altijd slecht op te nemen. En ik volg mijn voorgangers dat het licht iets te is. Zoals Fotodan al gezegd heeft, haal die flits van je toestel af en er gaat een hele nieuwe wereld van licht open.
                  Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zonder titel

                    Als ik niet reageer op een foto als deze,
                    wil dat niets zeggen over de kwaliteit.
                    Ik heb slechts geen enkele affiniteit met geposeerde beelden.
                    Dus gewoon doorgaan, want er zijn liefhebbers genoeg.
                    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zonder titel

                      het licht is inderdaad hard, maar past hier wel bij de pose en de kledij, vind ik.
                      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zonder titel

                        Merci voor al die reacties ineens. Volgende keer dus met zachter licht en wat minder overbelicht. Dat worden dus drie softboxen die ik mee moet gaan sleuren ...

                        Comment

                        Working...
                        X