Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mirrorless en weinig gewicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Ik ga morgen naar Konijnenberg.
    Als hij goed in de hand ligt,koop ik hem.
    Hij staat nu erg mooi geprijsd met 2 lenzen.

    Mvg
    Last edited by Franciskine; 22 september 2018, 23:16.
    Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
    schitterende maltwhisky op de kast

    Comment


    • #62
      Re: Mirrorless en weinig gewicht

      Hebbes.

      mvg
      Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
      schitterende maltwhisky op de kast

      Comment


      • #63
        Re: Mirrorless en weinig gewicht

        Veel plezier ermee !

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #64
          Re: Mirrorless en weinig gewicht

          Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          En van het aanbod. Hoe meer aanbod, hoe moeilijker de keuze, zeker als je ook nog eens tientallen niet-merkeigen alternatieven hebt
          Voor een beginner misschien, maar als je weet wat je wilt/nodig hebt ( inzake beeldhoek, lichtsterkte, stabilisatie,...) is een groter aanbod een positief gegeven !!!
          Groetjes

          Lukathi

          Comment


          • #65
            Re: Mirrorless en weinig gewicht

            Ik zeg niet dat het niet positief is. Maar als je graag een 85 prime hebt, en je hebt er eentje als mogelijke keuze, dan is het simpel. Heb je én een Sony 85/1.4, Sony 85/1.8, Samyang 85, verschillende Minolta 85/1.4's met adapter, Sigma 85, en nog een aantal manuele en/of oudere lenzen, dan krijg je met l'ambarras du choix te maken hé
            Last edited by K-2; 29 september 2018, 06:41.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #66
              Re: Mirrorless en weinig gewicht

              Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
              Ik zeg niet dat het niet positief is. Maar als je graag een 85 prime hebt, en je hebt er eentje als mogelijke keuze, dan is het simpel. Heb je én een Sony 85/1.4, Sony 85/1.8, Samyang 85, verschillende Minolta 85/1.4's met adapter, Sigma 85, en nog een aantal manuele en/of oudere lenzen, dan krijg je met l'ambarras du choix te maken hé
              Dat is zoiets zoals jezelf met een hamer op je handen slaan, en dan klagen
              dat het ferm pijn doet. Veel van wat ons overkomt, doen we ons gewoon
              zelf aan. Niet meer, niet minder, maar natuurlijk wel vriendelijk bedoeld...

              Comment


              • #67
                Ik ben niet mee moet ik zeggen... Wat heeft een breed aanbod van verschillende fabrikanten met masochisme te maken ?
                Last edited by Franciskine; 7 oktober 2018, 18:15.
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment


                • #68
                  Re: Mirrorless en weinig gewicht

                  Sorry, ik meende uit uw bericht op te maken dat u al deze 85 lenzen in bezit
                  had. Ik hou van 35 mm (full frame), ik heb er 1. Soms kijk ik weleens jaloers
                  naar een ander merk (het gras is altijd groener enz.), maar blijf bij mijn keuze.
                  Het deed me even denken aan een vrouw voor een volle kleerkast en dan niet
                  weet wat aan te doen.
                  Verder niet te veel achter zoeken hoor...

                  Comment


                  • #69
                    Re: Mirrorless en weinig gewicht

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lumixgx8 Bekijk bericht
                    ik meende uit uw bericht op te maken dat u al deze 85 lenzen in bezit
                    had.

                    Verder niet te veel achter zoeken hoor...
                    Geen probleem. Ik vermoedde al zoiets .

                    Ik wou dat ik ze allemaal in de kast had staan: zou de perfecte gelegenheid zijn om ze allemaal eens grondig te vergelijken en uiteindelijk de beste te houden.
                    Altijd leuk, wat speelgoed beschikbaar hebben .
                    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                    Comment


                    • #70
                      Re: Mirrorless en weinig gewicht

                      Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                      Geen probleem. Ik vermoedde al zoiets .

                      Ik wou dat ik ze allemaal in de kast had staan: zou de perfecte gelegenheid zijn om ze allemaal eens grondig te vergelijken en uiteindelijk de beste te houden.
                      Altijd leuk, wat speelgoed beschikbaar hebben .
                      Ieder zijn ding natuurlijk. Niks zo erg als te denken het recht te hebben
                      om een andere zijn keuzes in twijfel te trekken.
                      Vandaar dat ik alleen over mezelf spreek indien ik zeg dat ik ze beslist
                      niet allemaal zou willen hebben. Ook al is het prachtig speelgoed. Zo is
                      voor mij een dame ook voldoende, al is er al eens de goesting om over
                      de haag te kijken (te wippen, niet letterlijk, hé).
                      Maar dat alles gaan uitproberen zou me zeer diep uitputten, vrees ik en
                      vandaar mijn voorliefde voor een 35 mm prime of zo.

                      Comment

                      Working...
                      X