Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto resizer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Foto resizer

    Klopt het dat het om een Photoshop-actie gaat, en dat het dus in PS moet geïnstalleerd worden?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Foto resizer

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Klopt het dat het om een Photoshop-actie gaat, en dat het dus in PS moet geïnstalleerd worden?
      Wel, dat dacht ik ook bij het lezen van de uitleg van die Andreas
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #18
        Re: Foto resizer

        Moderator Note: Ik had het al eerder moeten doen, maar ik ga deze topic verplaatsen van ChitChat naar Fotobewerking & Software.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: Foto resizer

          Onone Perfect Resize, vroeger ook wel gekend als Genuine Fractals is nu een onderdeel van On1 RAW Editor.
          Is altijd de industrie standaard geweest maar kan zijn dat er nu betere zijn gebruik makende van artificial intelligence.
          www.polartha.com

          Comment


          • #20
            Re: Foto resizer

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Wel, dat dacht ik ook bij het lezen van de uitleg van die Andreas
            Ja dat klopt , is dat een probleem?

            Johan

            Comment


            • #21
              Re: Foto resizer

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
              Ja dat klopt , is dat een probleem?

              Johan
              Geen echt probleem, maar daarvoor moet je steeds PS openstaan hebben. Ik post nogal eens vlug een foto's die rechtstreeks uit een iPhone of iPad Pro komt zonder er iets aan te veranderen, tenzij dus te reizen.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment

              Working...
              X