Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poort naar de zon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Poort naar de zon

    Dikke proficiat met deze prachtige foto in de HOF..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #17
      Re: Poort naar de zon

      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      Bedankt voor uw reactie, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet goed hoe één foto wordt beoordeeld met een algemeen oordeel over "al" mijn fotos. Wat bewerkingen betreft wil ik er wel de aandacht op vestigen dat de meeste van mijn foto's zeer weinig bewerkt zijn en dat de kleuren de "fuji" kleuren zijn... maar zoals altijd maakt onbekend onbemind...just my 2 cts.
      Wil hier geen discussie hier over verder voeren, maar ik bedoel zeker niet al je foto's hoor.
      En of het nu komt door de bewerking of hoe die als foto de camera uitrolt maakt niet zoveel uit, voor mijn smaak toch vaak wat te veel magenta, of te gesatureerd en donker in de luchten...Maar zeker gewoon uw ding blijven doen, het is puur mijn smaak, en er zijn er genoeg hier die het mooi vinden.
      Als ik dan deze foto pak dan ziet die er echt natuurlijk uit in kleuren en licht, ééntje die ik absoluut zelf gemaakt zou willen hebben.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #18
        Re: Poort naar de zon

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Wil hier geen discussie hier over verder voeren, maar ik bedoel zeker niet al je foto's hoor.
        En of het nu komt door de bewerking of hoe die als foto de camera uitrolt maakt niet zoveel uit, voor mijn smaak toch vaak wat te veel magenta, of te gesatureerd en donker in de luchten...Maar zeker gewoon uw ding blijven doen, het is puur mijn smaak, en er zijn er genoeg hier die het mooi vinden.
        Als ik dan deze foto pak dan ziet die er echt natuurlijk uit in kleuren en licht, ééntje die ik absoluut zelf gemaakt zou willen hebben.
        Om deze discussie af te sluiten ... het ging me er vooral om dat met één foto tegelijkertijd mijn ander werk of toch een stuk ervan werd beoordeeld en dat kan ik maar matig smaken en vind ik ook ongepast. Ik dacht dat een beoordeling gaat over de gepubliceerde foto.
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #19
          Re: Poort naar de zon

          Proficiat Eddy met deze sfeervolle HOF

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #20
            Re: Poort naar de zon

            proficiat met deze mooie HOF Eddy ,bakken sfeer

            Comment


            • #21
              Re: Poort naar de zon

              Superplaat Eddy, proficiat met deze Hof-nominatie

              Comment


              • #22
                Re: Poort naar de zon

                Ik sluit me graag aan op eerdere lofbetuigingen. Wat een prachtig beeld met pakken sfeer! Gezond jaloers!
                Dikke proficiat!
                Groetjes, Marchristan.

                Comment


                • #23
                  Re: Poort naar de zon

                  Mooi werk, van harte proficiat !
                  Vriendelijke groet, laGrange
                  http://lagrange.1x.com
                  "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                  Comment

                  Working...
                  X