Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hardlopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: hardlopen

    Trainen doe ik vroeg in de ochtend, dan is de ozon en fijn stof het laagste. (zie http://www.weerstationmaasmechelen.b...ng/limburg.htm )
    Met dit weer beperk ik me tot een 35 min.

    Comment


    • #62
      Re: hardlopen

      Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
      Trainen doe ik vroeg in de ochtend, dan is de ozon en fijn stof het laagste. (zie http://www.weerstationmaasmechelen.b...ng/limburg.htm )
      Met dit weer beperk ik me tot een 35 min.
      Dit is inderdaad de beste moment van de dag bij dit weer. Voor mij echter iets te vroeg gezien ik om 6u15 al naar mijn praktijk vertrek.We leven nu wel in een heel uitzonderlijke situatie. Maar actueel kom ik 's morgens vroeg al wel enkele lopers tegen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #63
        Re: hardlopen

        Deze ochtend het. Ik heerlijk tussen 7:23 en 9:03 iets meer dan 10 moord gelopen.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #64
          Re: hardlopen

          Ben genoodzaakt onder de middag te lopen. Deze week toch kunnen uitpakken op maandag en woensdag. Was warm, maar verdraaglijk en vooral woensdag met een beetje noordenwind. Wel genoeg water meegenomen.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #65
            Re: hardlopen

            Wat is genoeg? Hoeveel water neemt gij mee en op welke manier?
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

            Comment


            • #66
              Re: hardlopen

              Met een flesje van 50cl kom ik toe. Steeds maar kleine slokjes uiteraard en dit over 5km. Deze middag nog eens gaan lopen. Heb wel voorraad genoeg mee in mijn wagen want ik parkeer die ergens kort bij mijn parcours. Voor en achter dus voldoende innemen.
              Als wij in Frankrijk zijn ga ik hier lopen. http://www.mountacala.fr/balade-au-p...stice-littoral
              Mooi parcours voor wandelaars en lopers, want waar wij zitten op de Moyenne Corniche is het echt niet te doen. Fietsen zou daar beter gaan, alhoewel, zou serieus wat training vragen.
              Plateau de la Justice is ook al vrij lastig, maar de hellingen zijn nog te doen voor mij.
              Last edited by enero; 6 augustus 2018, 17:01.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #67
                Re: hardlopen

                Volgens mij heb ik 2 kleine flesjes van ieder 25cl. Maar heel veel vind ik dat niet.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

                Comment


                • #68
                  Re: hardlopen

                  Het is eens kwestie van heel kleine hoeveelheden te drinken en zeker niet wachten tot de dorst opduikt want dan is het telaat.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #69
                    Re: hardlopen

                    Binnenkort is mijn eerste Ten miles:
                    Waar een wil is, is een weg
                    ---------------------------------

                    Comment

                    Working...
                    X