Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

    De OK knop op de afstandsbediening van de Digicorder is als deze op de afstandsbediening van Samsung (was bij ons toch zo).
    Dan kon je tijdelijk alle andere toetsen op de afstandsbediening van Samsung gebruiken en dan OK met de afstandsbediening van de Digicorder.
    Toch doenbaar voor een paar dagen? [emoji1]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

      Tja, dan zal het Amazon worden.
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

      Comment


      • #18
        Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

        Er is hier precies een mysterieuze verdwijning gebeurd
        Ik ging net vragen, bestaan die nog (de winkel uit de originele post van rufus1964). Het is zeer lang geleden dat ik daar nog geweest ben, mijn ouders waren er klant toen het nog de twee broers waren die de winkel open hielden (Jan en??).
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #19
          Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Er is hier precies een mysterieuze verdwijning gebeurd
          Weggezapt. [emoji16]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

            Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
            Tja, dan zal het Amazon worden.
            Ben dat eerder toevallig tegen gekomen, en bovendien ook nog veel goedkoper dan bij een BE of NL webshop.
            Met de afstandsbediening (zwart) van mijn digicorder kan ik mijn TV bedienen maar niet het smart gedeelte, ttz ik kan niet naar smart zappen, de rest verder wel.
            Het is toch eenvoudiger met de Samsung afstandsbediening en heb die daarom besteld.
            Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #21
              Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

              En hopelijk ook al ontvangen en alles in orde?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

                Komt pas morgen aan en het is een origineel Samsung afstandsbediening.
                Veronderstel dat het in orde zal zijn zeker.
                Maar wat hoor ik de laatste tijd van Amazon, dat ze ook namaak verkopen?
                Als dat waar is en die van mij is namaak dan gaat die retour en heeft Amazon bij mij gedaan.
                Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #23
                  Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

                  Zolang men kan zien dat het namaak is tenminste.
                  In elk geval als ik iets bestel van merk X, dan moeten ze merk X leveren en niet iets van merk Y dat compatibel is.
                  Gebeurt spijtig genoeg wel vaker dat men zoiets durft te doen zonder te melden.
                  Eerst wachten tot het toekomt. [emoji4]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

                    Voilà, pakje 10 minuutjes door 'den fakteur' afgeleverd en aan grondig controle onderworpen geweest.
                    Identiek hetzelfde bakje (knopjes iets klaarder dan het oude) en het werkt zoals het hoort.
                    Nen tevreden kalant van den Amazon.de.
                    Sony A7II + Carl Zeiss Lowia 2/50 + Carl Zeis Vario Tessar FE 16-35mm f/4 ZA OSS
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Afstandsbediening samsung TV is naar het pierenland, nieuw waar te vinden?

                      Dat is dan weer opgelost hé.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment

                      Working...
                      X