Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cloudscape

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Cloudscape

    Wou eens iets onconventioneel proberen. Bergrug met lage wolken zorgende voor mooi contrast welke ik wou uitvergroten door hoog contrast zwart wit te gaan. Opinies welkom.

    Foto genomen vanop de Tianmen Mountain te Zhangjiajie, China.






    Groetjes,
    Tim
    Last edited by Timpi; 18 november 2017, 12:01.
    Groetjes,
    Tim

  • #2
    Re: Cloudscape

    Hmmm... geen foto te zien hier.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Cloudscape

      Het was gelinkt met mijn dropbox, maar per ongeluk een private link gebruikt. Hierdoor kon ik enkel de foto zien. Nu zou de foto zichtbaar moeten zijn.
      Groetjes,
      Tim

      Comment


      • #4
        Re: Cloudscape

        Prachtige contrasten en bergvormen die uit de wolken opduiken. Misschien wat ruis wegwerken ?
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Cloudscape

          Knap beeld met die contrasten. Bovenaan zou ik er echt een centimetertje af doen, voor mij wordt hij dan nog pakken beter.
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Cloudscape

            Het bovenste randje eraf (is net iets donkerder) en voor de rest een hele mooie opname hoor

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Cloudscape

              grappig, heb er ook zo eentje op de wachtlijst staan om hier eens te tonen. Is wel nog wat te vroeg, sommige foto's moeten rijpen.

              Ik vind het een heel mooie compo en bewerking, heel fijn gedaan !
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment

              Working...
              X