Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Phare Mean Ruz II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Le Phare Mean Ruz II

    Zoals beloofd ééntje van wat later genomen, waardoor nu een kortere sluitertijd wel mogelijk was.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Le Phare Mean Ruz II

    prachtige compo in mooi strijklicht

    Comment


    • #3
      Re: Le Phare Mean Ruz II

      Ook weer mooi hoor Jos, maar voor mij toch wel overduidelijk de vorige die men voorkeur heeft
      In ieder geval ook deze heeft heel mooi licht en een knappe compo

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Le Phare Mean Ruz II

        eigenlijk vond ik (ook op de vorige foto) de kleur van die rotsen maar niks. stoorde me echt. ik wilde er niets van neerschrijven, omdat iedereen fantastisch enthousiast was, en ik niet den onnozelaar wilde uitgangen (doe dat zo al genoeg). Alhoewel het eigenlijk de bedoeling is van BD om juist geen hoerahoerahoera groepje te zijn, maar ja. (hoera)

        MAAR.
        Toevallig was ik op flickr naar de foto's van de mensen aan het kijken die een "like" gezet hadden op één van mijn recente fotookes. Kom ik daar wel een foto tegen van exact deze vuurtoren (wel een ander standpunt), en, en, en, exact deze rotsen en als titel "en bretagne, sur la côte granite ROZE".
        Dan is er wel een referentiepunt, en ik moet zeggen, jouw versies zijn veel en veel beter dan van die andere fotograaf.

        Ik zie het zelf nog altijd niet graag, maar het is wel zeer goed gedaan. fwola !
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Le Phare Mean Ruz II

          Al heb ook ik en voorkeur voor de vorige, dit is toch weer een hele mooie foto.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Le Phare Mean Ruz II

            Bedankt voor de fijne reacties mensen..

            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            eigenlijk vond ik (ook op de vorige foto) de kleur van die rotsen maar niks. stoorde me echt. ik wilde er niets van neerschrijven, omdat iedereen fantastisch enthousiast was, en ik niet den onnozelaar wilde uitgangen (doe dat zo al genoeg). Alhoewel het eigenlijk de bedoeling is van BD om juist geen hoerahoerahoera groepje te zijn, maar ja. (hoera)

            MAAR.
            Toevallig was ik op flickr naar de foto's van de mensen aan het kijken die een "like" gezet hadden op één van mijn recente fotookes. Kom ik daar wel een foto tegen van exact deze vuurtoren (wel een ander standpunt), en, en, en, exact deze rotsen en als titel "en bretagne, sur la côte granite ROZE".
            Dan is er wel een referentiepunt, en ik moet zeggen, jouw versies zijn veel en veel beter dan van die andere fotograaf.

            Ik zie het zelf nog altijd niet graag, maar het is wel zeer goed gedaan. fwola !
            Geen probleem toch Pieter, smaken kunnen nu eenmaal verschillen.
            Juist die mooie warme kleuren daar van die rosten was voor mij de reden dit te bezoeken.
            De titel zoals je beschrijft kan ik hem niet vinden..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Le Phare Mean Ruz II

              Ik heb toch een voorkeur voor deze (je kent mij hé, ikke en melkwater zijn geen vrienden).

              En wat de kleur betreft kan ik Iegenie verzekeren dat die kleuren effectief zo zijn, omdat ik na vijf vakanties daar toch reeds een 'paar' keer die kleurenpracht heb mogen aanschouwen. Nu in september laatst er nog 14 dagen verbleven. Alleen kan ik 's morgens vroeg niet makkelijk uit bed en zit ik 's avonds meestal op restaurant, allebei momenten wanneer de kleuren nog mooier zijn dan overdag.
              Mocht hij er ooit ook eens komen dan kan ik hem de wandeling over de Le sentier des Douaniers van Perros Guirec naar Ploumanac'h aanraden, hij zal wel voldoende geheugenkaartjes moeten meenemen . Wij doen die wandeling elke vakantie dat we daar zijn zeker twee keer en het verveelt nog steeds niet.

              Comment


              • #8
                Re: Le Phare Mean Ruz II

                Als je er twee van dezelfde plaats laat zien dan zet dit aan tot vergelijken ! Deze foto is ook goed, en het water krijgt hier mijn voorkeur maar de vorige vind ik beter vanwege het standpunt.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Le Phare Mean Ruz II

                  Mij staat dit erg aan, heel mooi en de kleurtjes die ik zie mogen er beslist zijn
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X