Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Les couleurs d'automne + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Les couleurs d'automne.

    Ik kan de onscherpte maar aan één ding toeschrijven, namelijk een diafragma van f/16
    Ik gebruikte mijn statief en het was windstil, anders kan ik het niet verklaren.
    Wat de kleuren betreft, die zijn zoals ze echt waren daar heb ik niks maar dan ook niks aan verandert.
    Hou er a.u.b. rekening mee dat de foto is genomen tijdens het gouden uurtje en dat het een erg felle zonsondergang was.
    Ik zou de saturatie kunnen verminderen maat dat ga ik niet doen, ik vind de kleuren erg mooi zoals ze zijn.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #17
      Re: Les couleurs d'automne.

      De wat zachtere update voor mij absoluut de betere Luc.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #18
        Re: Les couleurs d'automne.

        Luc, misschien een domme vraag, maar heb je misschien, per ongeluk de jpeg bewerkt ?
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #19
          Re: Les couleurs d'automne.

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Luc, misschien een domme vraag, maar heb je misschien, per ongeluk de jpeg bewerkt ?
          Ik denk het niet Johan. Waarom die vraag?
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #20
            Re: Les couleurs d'automne.

            Omdat je het bij een jpeg bewerken ook kan overkomen, dat de pixels a.h.w. gaan uitsmeren.
            Maar ik zeg zeker niet, dat het gebeurt is. Maar je weet ik graag mee denk.
            Het schoot me nl. te binnen, omdat ik vroeger bij het ophalen van schaduwen , dat weleens ben overkomen.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #21
              Re: Les couleurs d'automne.

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Omdat je het bij een jpeg bewerken ook kan overkomen, dat de pixels a.h.w. gaan uitsmeren.
              Maar ik zeg zeker niet, dat het gebeurt is. Maar je weet ik graag mee denk.
              Het schoot me nl. te binnen, omdat ik vroeger bij het ophalen van schaduwen , dat weleens ben overkomen.
              Bedankt voor de uitleg Johan.
              Ondertussen een tweede update geplaatst en die lijkt me scherp.
              Blijkbaar was ik vergeten te verscherpen na het verkleinen.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #22
                Re: Les couleurs d'automne.

                Mooie 2de update. De kleuren mogen zo blijven voor mij hoor. Als het zo was mag het zo blijven.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment


                • #23
                  Re: Les couleurs d'automne.

                  Mooie Up !
                  Ligt op 1 van mijn incidentele zomerse fietsroutes
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X