Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jalouvre IV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Jalouvre IV


    Landschap is niet alleen voor je, maar ook achter je. Ene top is de Point Percée, op de achtergrond het Mont Blanc massief
    (ook op deze foto een groot blauwverschil tussen firefox en chrome)



    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Jalouvre IV

    Prachtig in beeld gezet !
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Jalouvre IV

      Ook mijn gedacht prachtig

      En heb hier nu, op dit beeld zitten verspringen tussen - chrome, edge, firefox en safari en... ik zie echt geen verschil.

      groeten Eric
      groeten Eric

      Comment


      • #4
        Re: Jalouvre IV

        Oorspronkelijk geplaatst door TripleF Bekijk bericht
        Ook mijn gedacht prachtig

        En heb hier nu, op dit beeld zitten verspringen tussen - chrome, edge, firefox en safari en... ik zie echt geen verschil.

        groeten Eric
        Bij mij is er in Chrome een zeer onnatuurlijke blauwe bokaalwaas. Volgende week niet thuis, zal daarna toch eens goed moeten naar de instellingen kijken.


        Ben blij dat ie precies wel in de smaak valt. De vier was eerst een andere, maar die is geschrapt. Alle negen kandidaten eens geprint, en nu zijn ze dus nog met acht... Maar, wie weet... ben wel niet thuis, maar zal waarschijnlijk nu en dan eentje los laten. Ze staan klaar.
        Ik was vorige week trouwens van plan om de tocht nog eens te doen, maar het weer was fundamenteel anders, en dus een andere mooie tocht gedaan. Ne mensch moet zich met iet bezighouden hè.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Jalouvre IV

          Heel mooi, aan het standpunt te zien waarschijnlijk ook een adembenemende wandeling
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Jalouvre IV

            Zoals je weet zit ik op safari en ik zie wel wat ozon in de verte, maar geen onnatuurlijke waas. Heel mooi gedaan.
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Jalouvre IV

              Mooie opname Pieter, moet inderdaad wel de moeite zijn als je tot op die hoogte een wandeling maakt.

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Jalouvre IV

                Hele mooie uitsnede gemaakt van dit prachtige landschap...Het gekozen formaat vind ik hier heel sterk overkomen...Mooie opbouwende reeks tot nu toe hoor..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Jalouvre IV

                  bedankt voor de reacties. straks stappen we verder.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment

                  Working...
                  X