Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De ganzepoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De ganzepoot

    Ik heb de smaak van panorama's te pakken. Deze locatie leek me geschikt om eens op een panorama vast te leggen.
    Klik gerust voor de volledige grootte.
    Panorama is gemaakt op basis van 9 vertikale foto's

    Last edited by boudini; 5 september 2017, 12:35.

  • #2
    Re: De ganzepoot

    Mooi gedaan en knappe locatie gekozen om dit te doen
    Je omzetting is ook heel geslaagd, knap

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: De ganzepoot

      Zeker een mooi plekje om een pano te maken..Mooi al die inhammen..Omzetting vind ik ook mooi..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: De ganzepoot

        Hele mooie pano en ook een zeer interessante locatie om een dergelijke pano van te maken .

        De omzetting zelf springt ook direct in het oog, die is namelijk evenzeer knap.

        Mvg.,
        Smets84.

        Comment


        • #5
          Re: De ganzepoot

          Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
          Hele mooie pano en ook een zeer interessante locatie om een dergelijke pano van te maken .

          De omzetting zelf springt ook direct in het oog, die is namelijk evenzeer knap.

          Mvg.,
          Smets84.
          Helemaal mee eens, vooral met de prachtige omzetting .

          Comment


          • #6
            Re: De ganzepoot

            Wat niet klopt in een vlakke opname is dat de schaduwzijde van de wolken aan de ene kant links is en aan de andere kant rechts - maar tis een pano natuurlijk
            Pano/omzetting heel knap gedaan
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: De ganzepoot

              Prachtige z/w, met veel om naar te kijken.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: De ganzepoot

                mooie Z/w omzetting
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: De ganzepoot

                  Heel knap deze en zowel pano als je zwat wit keuze doen het hier zeer goed (9 vertikale (raw)foto's, daar zal je pc wel ff mee bezig zijn om die aan elkaar te zetten ?)
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: De ganzepoot

                    Bedankt voor de reacties

                    Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                    Heel knap deze en zowel pano als je zwat wit keuze doen het hier zeer goed (9 vertikale (raw)foto's, daar zal je pc wel ff mee bezig zijn om die aan elkaar te zetten ?)
                    Dat viel eigenlijk nog goed mee, met wat geduld kom je al ver in het leven. Het levert wel een foto op met enorm veel detail.

                    Comment


                    • #11
                      Re: De ganzepoot

                      Heel interessante foto('s) met een sterke omzetting, knap gemaakt. Heel veel te zien.
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: De ganzepoot

                        Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                        Heel knap deze en zowel pano als je zwat wit keuze doen het hier zeer goed (9 vertikale (raw)foto's, daar zal je pc wel ff mee bezig zijn om die aan elkaar te zetten ?)
                        Of je gebruikt 'Autopano Pro'... fluitje van een cent dan (denk ik, want 9 heb ik nog niet aan elkaar gezet) .

                        Comment


                        • #13
                          Re: De ganzepoot

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Of je gebruikt 'Autopano Pro'... fluitje van een cent dan (denk ik, want 9 heb ik nog niet aan elkaar gezet) .
                          Enkel gebruik gemaakt van mijn "standaard" Lightroom, werkt perfect (in de meeste situaties toch).
                          Omzetting is uitgevoerd met Nik Silver Effex

                          Comment


                          • #14
                            Re: De ganzepoot

                            Mooi, de wolkjes zijn er precies opgeplakt maar is natuurlijk niet zo. Een echte lucht van aan de kust.
                            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                            Comment

                            Working...
                            X