Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miserie met PayPal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Miserie met PayPal

    Ik gebruik paypal al jaren, en nog nooit enig probleem gehad. Was eerst gelinkt aan mijn Mastercard, ondertussen aan zichtrekening met Mastercard als backup.

    Wel nog nooit van Chinese webshops iets besteld, meestal amazon (Kindle e-boeken), ebay, of auto-onderdelen via Britse webshops.

    Comment


    • #17
      Re: Miserie met PayPal

      Bij amazon.de betaal ik altijd met Visa.
      Verleden week wou ik een nieuwe muis bestellen, € 49,99 en gratis versturen naar België.
      Bij de afrekening kwam er steevast € 2,00 bij.
      Ik dacht er loopt iets fout en wachtte tot s' avonds.
      Dan was het plotsklaps € 59,99 + € 1,99.
      Heb ze dan maar gaan halen bij Tones in Herentals want bij amazon zou het nog twee a drie weken duren voor ik ze ging krijgen.
      Het is niet meer wat het vroeger was met die webwinkels.
      Eerst de gewone Pc boer fait maken, dan de grote Pc winkels proberen op de knieën dwingen en dan de prijzen omhoog laten schieten.
      Vele zelfstandigen zijn zo hun zaak kwijtgeraakt.
      Nog een geluk dat er nog beenhouwers en bakkers zijn.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #18
        Re: Miserie met PayPal

        Hier ondertussen opgelost door de webwinkel ... op ander moment nog eens contact opnemen zorgt ervoor dat je eens iemand anders hebt die wel wil begrijpen wat je zegt.
        Is zoals in vele bedrijven, de ene doet zijn job wat beter dan de andere of heeft eens een slechte dag.
        Eind goed, al goed dus.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X