Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

After Gentse Feesten Z/W

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • After Gentse Feesten Z/W

    Vrijdagmarkt na de Gentse feesten......rustig....

    Last edited by Laurens; 16 augustus 2017, 21:02. Reden: NSFW tag verwijderd

  • #2
    Re: After Gentse Feesten Z/W

    Ik vind het geen interessante foto. Gezien de titel zou ik een plein vol rotzooi verwacht hebben. Het is nu een vrij steriele saaie plaat en daarom zou ik in dit geval, op zijn minst de groothoekvertekening gecorrigeerd hebben.
    http://jonggolde.nl

    Comment


    • #3
      Re: After Gentse Feesten Z/W

      Ja Maurits, deze foto heeft wat weinig animo om het lijf. Standbeeld valt wat achterover en rechter fel wit gebouw eist teveel aandacht (staat ook schuin) en tenslotte komt de persoon te krap in beeld gewandeld. Foto rechtzetten (in dit geval toch) standbeeld weg, onderaan een beetje hoger zodat de man beter in beeld stapt en het grijs klein beetje oplichten. Het plein mag leeg blijven !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: After Gentse Feesten Z/W

        Eigenlijk is het maar een foto die kan dienen als reekseinde , als de kijkers het beste al verwerkt hebben ; ieder schot is niet in de roos hé?
        Als m'n grootvader langs moeders kant met zijn geiten bij de bok langs ging , mja.... dan was het ook niet altijd prijs!!
        Maar ik kan daar gerust mee leven hoor, haantjesgedrag gebeurt bij ons alleen in het kippenhok.
        En fotoshoppen doe ik ook al niet , enkel wat kleine correcties .
        Vriendelijke groetjes en welgezind op naar de volgende
        Maurits

        Comment


        • #5
          Re: After Gentse Feesten Z/W

          Oorspronkelijk geplaatst door jonggolde Bekijk bericht
          Ik vind het geen interessante foto. Gezien de titel zou ik een plein vol rotzooi verwacht hebben. Het is nu een vrij steriele saaie plaat en daarom zou ik in dit geval, op zijn minst de groothoekvertekening gecorrigeerd hebben.
          Dacht hier net hetzelfde bij het lezen van de titel..... en dan krijg je een foto van een kraaknet plein .
          En dan nog die vertekening.... met de vertekening van de gebouwen kan ik nog leven, maar dat Jacob bijna van zijn sokkel dondert.... dus nogmaals .
          Last edited by Guest17; 17 augustus 2017, 12:57.

          Comment

          Working...
          X