Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laag water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Laag water

    .






    Bedankt voor het kijken en voor de reacties.


    Met vriendelijke groeten,


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Laag water

    Het donker in deze plaat kan me niet bekoren, maar jij kiest daarvoor, vraag me af waarom.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Laag water

      vind ik ook te donker. Er zit meer potentieel in deze foto met deze wolken
      " Make RAW Not WAR"
      Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

      Comment


      • #4
        Re: Laag water

        Vind deze foto nu juist een natuurlijke uitstraling hebben....Zeker niet te donker voor het moment van de dag, eventueel zouden de hooglichten in de lucht wat opgehaald mogen worden voor wat meer punch...Maar nu ook al mooi.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Laag water

          Zeer mooi landschap, de bloemen/gras op de voorgrond, het meer met de weerspiegeling en een prachtige lucht om het compleet te maken.

          Spijtig dat we er maar half van kunnen genieten want hij is onderbelicht. Moet inderdaad jouw keuze zijn maar ik denk dat je hierdoor veel potentieel laat liggen.
          Heb hem voor mezelf eens opgelicht (gewoon levels - rechter schuiver op 159) en plots komt er een aangenaam landschap tevoorschijn.

          Comment


          • #6
            Re: Laag water

            Mooi !
            Misschien wat donker maar daarom zeker niet fout belicht, ik weet ondertussen dat Eddy een zeer vroege vogel is en ik denk dat hij een beeld toont zoals hij het zag op het moment van de opname
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Laag water

              ik zou het ook liever iets helderder zien maar dat zal het waarschijnlijk zijn zoals het was

              Comment


              • #8
                Re: Laag water

                Mooi compo met als aandachttrekkers het Koninginnekruid en de markante wolk die een mooie diagonaal maken.
                Het iets donker houden is een keuze, maar ik bespeur wel een perfecte reflectie. En dat is mooi.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment

                Working...
                X