Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cabo Verdé Sal Rei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Cabo Verdé Sal Rei

    Eerste Post buiten Beginnershoek ;-)


    IMG_0653 by Bruno Groof, on Flickr

    Fish eye in Photoshop
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

  • #2
    Re: Cabo Verdé Sal Rei

    Mooi moment, compositie is in orde, al denk ik dat de horizon behoorlijk naar links helt en er misschien onderaan een klein overtollig stukje strand weg mocht.

    Ook mooie dynamiek in het water.

    In de schuimende golf wat verder in het water mocht wat meer detail inzitten. Nu is het een en al wit zonder structuur.

    Mvg.,
    Smets84.

    Comment


    • #3
      Re: Cabo Verdé Sal Rei

      Bedankt voor je reactie, was een rechte foto, heb er een fish eye bewerking van gemaakt in Photoshop, wou weten of dit hetzelfde effect gaf als echte fish eye!
      Hoeken bollen samen af "vermoed ik".
      Van de golven daar heb je een punt.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #4
        Re: Cabo Verdé Sal Rei

        Voor mij had je dat fish-eye effect niet hoeven doen in ieder geval, vind het meer storen dan dat het wat toevoegt. Algehele scherpte kan ook beter ( Zie dat dit met een telefoon is genomen, maar dat moet toch ook scherper kunnen ).
        Compo daarin tegen is dan wel weer goed, mooie voorgrond en mooi die aanrollende golven.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Cabo Verdé Sal Rei

          Met een fish eye kan je echt grandioos 'bollen' maar dan moet je er wel letterlijk Induiken. Al de rest is al gezegd.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Cabo Verdé Sal Rei

            Op het fish-eye-effect na heel mooi hoor !
            Zelf zou ik een tikkeltje strand laten verdwijnen zodat de 3 banden in je beeld zowat dezelfde breedte hebben
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X