Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

buachaille falls II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: buachaille falls II

    Voor mij kijkt de comp niet lekker Patrick. Die grote rots staat te prominent in beeld. Volgens mij had je hier breder moeten gaan met eventueel ook net iets meer lucht.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #17
      Re: buachaille falls II

      Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
      Voor mij kijkt de comp niet lekker Patrick. Die grote rots staat te prominent in beeld. Volgens mij had je hier breder moeten gaan met eventueel ook net iets meer lucht.
      Dank voor je eerlijkheid, dat apprecieer ik, zelf heb ik een beetje het zelfde gevoel, ook die boom staat niet mooi in beeld 😊, achteruit gaan was geen optie, alles lag teveel in de diepte . Beetje 2de keus foto, mag ook wel eens denk ik 🙄. Er staan nog enkele mooikes te wachten 😉

      Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

      Comment


      • #18
        Re: buachaille falls II

        Volgens mij is dt groot rotsblok de spelbreker in de compositie, je zou je eens moeten inbeelden dat die "weg" zou zijn. Nu lijkt het alsof die daar op de foto is geplakt. Wegrollen was geen optie op dat moment?
        http://www.paulvanrooy.be

        Comment


        • #19
          Re: buachaille falls II

          Mooi en een juiste sluitertijd.
          Het water is water.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: buachaille falls II

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            Dank voor je eerlijkheid, dat apprecieer ik, zelf heb ik een beetje het zelfde gevoel, ook die boom staat niet mooi in beeld ��, achteruit gaan was geen optie, alles lag teveel in de diepte . Beetje 2de keus foto, mag ook wel eens denk ik ��. Er staan nog enkele mooikes te wachten ��

            Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
            Graag gedaan Patrick, al vind ik het soms vervelend een spelbreker te zijn met eerdere reacties. Soms heb je inderdaad weinig keuze. Ik kijk al uit naar je volgende !
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #21
              Re: buachaille falls II

              Nog een 2e reactie van mij, omdat ik toch wil benadrukken dat Patrich een topfoto heeft gemaakt !
              Hij kon niet vooruit, achteruit, opzij of breder. Met dat gegeven vind ik, dat hij er het uiterste heeft uitgetrokken.
              Geen toplocatie ? Inderdaad, maar als we zo'n waterval in onze streken hadden, waren we er al met zijn allen al geweest. toch ?
              Alles is perfect. Behalve die ene superkiezel.
              Kan een fotograaf er aan doen dat zijn model een pukkel op de neus heeft ?
              Last edited by Johan1956; 29 juli 2017, 08:05.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #22
                Re: buachaille falls II

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                Dank voor je eerlijkheid, dat apprecieer ik, zelf heb ik een beetje het zelfde gevoel, ook die boom staat niet mooi in beeld ��, achteruit gaan was geen optie, alles lag teveel in de diepte . Beetje 2de keus foto, mag ook wel eens denk ik ��. Er staan nog enkele mooikes te wachten ��

                Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
                Volledig akkoord, maar wanneer je dit reeds zelf denkt/weet, dan misschien beter in Oordeel ipv in Showcase .

                Comment


                • #23
                  Re: buachaille falls II

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Volledig akkoord, maar wanneer je dit reeds zelf denkt/weet, dan misschien beter in Oordeel ipv in Showcase .
                  Waarom? Oordeel is naar mijn gevoel als je wilt hebben dat je foto beoordeeld wordt en daarbij wilt tips krijgen om beter te doen en bij te leren. Wat ik trouwens ook doe bij foto's van iemand anders die in oordeel staan. Het moeten niet allemaal topfoto' s zijn die hier gepost worden, maar in SC moeten ze wel technisch goed afgewerkt zijn. Althans zo zie ik het 😉

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
                  Last edited by bopatje; 30 juli 2017, 07:34.

                  Comment


                  • #24
                    Re: buachaille falls II

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    Waarom? Oordeel is naar mijn gevoel als je wilt hebben dat je foto beoordeeld wordt en daarbij wilt tips krijgen om beter te doen en bij te leren. Wat ik trouwens ook doe bij foto's van iemand anders die in oordeel staan. Het moeten niet allemaal topfoto' s zijn die hier gepost worden, maar in SC moeten ze wel technisch goed afgewerkt zijn. Althans zo zie ik het 😉

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
                    Oeps, dan had ik het verkeerd voor. Ik dacht dat Showcase sowieso voor foto's was waarvan je overtuigd was dat ze niet beter kunnen.
                    Verkeerd gedacht, niet dus... .

                    Comment


                    • #25
                      Re: buachaille falls II

                      Had je die kleine steen links onder de grote weggedaan dan was hij misschien gaan rollen

                      Comment

                      Working...
                      X