Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke systeemcamera?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Welke systeemcamera?

    Oorspronkelijk geplaatst door xavierdv Bekijk bericht
    Het zal de a6000 worden.
    Bedankt voor de hulp!
    Succes met je aankoop! Veel fotoplezier.

    Comment


    • #32
      Re: Welke systeemcamera?

      Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
      Hallo Dedonatis,

      Sorry voor het wat late antwoord ...
      De stabilisatie van de Olympus is inderdaad erg goed en je kan daardoor makkelijk langere sluitertijden gebruiken. 1sec is heel knap, zo lang heb ik het nog niet getest
      Ik heb nog niet de kans gehad om de E-M10MkII grondig te testen, maar wat ik tot nu toe gezien heb is prima.
      De beide lenzen van de kit zijn geen "toplenzen", maar voldoen wel goed, zeker de 40-150mm die erg scherpe foto's aflevert.
      Ik heb wat moeite met de EV+/- knop bovenaan. Die staat geregeld op -0.7 of + 1.3, en dat door ongewilde aanrakingen.
      Die waarde moet ik dus steeds goed in de gaten houden om geen onder- of overbelichting te hebben.
      Wat betreft de viewer, die staat voorlopig op de gewone stand, maar om bv. te werken met studioflitsen kan je hem dus ook in de "neutrale" stand zetten.
      Kortom, een leuke, zeer lichte camera - waar ik tot nu toe erg tevreden over ben.
      Veel plezier met je fotografie, maar aan je "Rings" foto te zien heb je dat al

      Jaja
      Geen probleem, en bedankt voor je bevindingen en voor het bekijken van de foto Rings :-) !

      Comment

      Working...
      X