Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij oplader voor in de auto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Batterij oplader voor in de auto

    danku
    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
    www.ginodepreter.com

    Comment


    • #32
      Re: Batterij oplader voor in de auto

      Ik heb bij aliexpress ook zo een USB lader gekocht voor mij Fuji x-e2 batterijen. Was iets van 5 euro incl. verzending. Werkt perfect, de wagen die ik huurde had een USB aansluiting maar ik had ook zo een USB sigarettenplug adapter mee. Ik ondervind geen verschil met de gewone 230v lader. Ook voor mijn canon batterijen heb ik een gelijkaardige lader op USB.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #33
        Re: Batterij oplader voor in de auto

        Bij de aankoop van mijn nieuwe SONY RX10 III was ook enkel en alleen een kabeltje geleverd om de batterij in het toestel op te laden.

        Daarom kocht ik deze, die ook perfect doet wat hij doen moet.

        Het is zo'n type waarbij de lader waarschijnlijk één model is,maar er wordt al naargelang de batterij die hij moet opladen een soort adapter bijgeleverd die je op de oplader bevestigt en daar past je batterijtype perfect in. Is trouwens goed te zien op de foto. Heb er ook maar meteen een 2de batterij bijgekocht.

        Bij Sony kost dit stukken meer (wat bij elk gekend merk zo is natuurlijk), maar je houdt die prijsverschillen toch niet voor mogelijk.
        Akkoord, er zal wel iets van verschil in capaciteit/levensduur enz op zitten, maar toch, eens je er vier kan kopen voor de prijs van één originele :

        Last edited by Guest17; 26 juni 2017, 09:10.

        Comment

        Working...
        X