Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Game of Light II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Game of Light II

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Game of Light II

    Net als de vorige een hele mooie, maar ik verkies de vorige omdat dat net iets meer te beleven valt en er ook wat meer drama vanuit gaat.
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Game of Light II

      Ook mooi Kurt maar niet zo mooi als de vorige
      Wel weer een hele knappe omzetting

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Game of Light II

        ja smaken verschillen hč ,ik vind deze ook weer super , bijna abstract !!! ik ben fan ,al hou ik normaal niet zo echt van een landschap in omzetting, maar er zijn er hier een paar die daar verdorie goed mee weg kunnen zoals jij ,knap hoor Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Game of Light II

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          ja smaken verschillen hč ,ik vind deze ook weer super , bijna abstract !!! ik ben fan ,al hou ik normaal niet zo echt van een landschap in omzetting, maar er zijn er hier een paar die daar verdorie goed mee weg kunnen zoals jij ,knap hoor Kurt
          Bedankt Patrick voor het compliment.
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Game of Light II

            Deze is ook schitterend. Fijne dramatiek ; G Tijden zoals in de voormalige z/w-hoek herleven. En DAS mooi !
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Game of Light II

              Een foto waar ik gevoelig van word omdat het een gevoelige foto is !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Game of Light II

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Een foto waar ik gevoelig van word omdat het een gevoelige foto is !
                Bedankt G.R. voor je mooie commentaren op dit mini reeksje. Gevoeligheid in een foto vind ik zelf belangrijk en fijn dat dit (h)erkend wordt. Ze noemden het niet voor niets zeker vastleggen op de de gevoelige plaat zeker.
                Groeten
                Kurt
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Game of Light II

                  Deze ook erg mooi hoor....Compleet anders dan je vorige, de leegte in deze foto doet het heel goed..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Game of Light II

                    Weer een mooie met zacht-dramatische sfeer.
                    Geert

                    Comment


                    • #11
                      Re: Game of Light II

                      ben al te frente keren komen kijken naar je game of light's.

                      aan de ene kant ben ik grote fan, maar, voor mij hoeft het vignet in de bovenhoeken echter niet. allé, ik denk dat het vignet is ?
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Game of Light II

                        Mooie minimalistische compo, prima omzetting ( wat op zich ook al en kunst is ) maar vind je handtekening hier wat te uitdrukkelijk in 't oog springen

                        Comment

                        Working...
                        X