Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afrikaanse spreeuw.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afrikaanse spreeuw.

    ISO: 100
    f: 6,3
    210mm
    1/200






    Veel kijkplezier
    Suske

  • #2
    Re: Afrikaanse spreeuw.

    De foto komt mij onnatuurlijk over. Is dit een opgezette vogel ?
    Door één of andere rare speling van licht en schaduw lijkt hij een gat in z'n borst te hebben.(zo zie ik het toch op 't eerste zicht)

    MVG,
    Jean Pierre

    Comment


    • #3
      Re: Afrikaanse spreeuw.

      Wel diezelfde indruk had ik ook!

      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Afrikaanse spreeuw.

        Denk ook dat het een opgezette is. SCherpte is wel dik inorde. Zou eventueel dat (gat?) dichtclonen.

        Comment


        • #5
          Re: Afrikaanse spreeuw.

          Gewoonlijk antwoord ik doorgaans niet op commentaren, maar aanvaard ze wel. Nochtans moet ik jullie te leur stellen; want het is geen opgezette vogel. De foto werd wel is waar genomen plus minus achtjaar terug met een Canon G5, waar een teleschakelaar opstond die men eenmaal buiten het bereik van de tele mogelijkheden nog verder kon opdrijven. Misschien is het daardoor dat men de indruk krijgt van een opgezette vogel. Ik weet het niet. Bij een andere gelegenheid zal ik van deze sierlijke vogel er nog een posten, uiteraard van een andere.
          Mvg Suske

          Comment


          • #6
            Re: Afrikaanse spreeuw.

            Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
            Gewoonlijk antwoord ik doorgaans niet op commentaren, maar aanvaard ze wel. Nochtans moet ik jullie te leur stellen; want het is geen opgezette vogel. De foto werd wel is waar genomen plus minus achtjaar terug met een Canon G5, waar een teleschakelaar opstond die men eenmaal buiten het bereik van de tele mogelijkheden nog verder kon opdrijven. Misschien is het daardoor dat men de indruk krijgt van een opgezette vogel. Ik weet het niet. Bij een andere gelegenheid zal ik van deze sierlijke vogel er nog een posten, uiteraard van een andere.
            Mvg Suske
            Bedankt voor de uitleg Suske .

            Comment

            Working...
            X