Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact op reis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Compact op reis

    Oorspronkelijk geplaatst door glomad Bekijk bericht
    Daarom mijn vraag of iemand ervaring heeft met mediamarkt. Of met de andere genoemde shops.
    Prima ervaring me de MM, speciaal tijdens de "geen BTW"-weken. Ik heb mijn camera nooit goedkoper gezien, ook niet tijdens de uitloop.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #32
      Re: Compact op reis

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Prima ervaring me de MM, speciaal tijdens de "geen BTW"-weken. Ik heb mijn camera nooit goedkoper gezien, ook niet tijdens de uitloop.
      De RX100 staat nu voor net geen 330€ in de nederlandse mediamarkt. Helaas is de cash back actie niet mogelijk als je in nederland koopt en in België woont.
      Je kunt niet alles hebben..
      Last edited by glomad; 26 januari 2017, 15:25.

      Comment


      • #33
        Re: Compact op reis

        Beste,

        zit ook eraan te denken om RX100 te kopen, twijfel wel echter daar die 28mm me beetje krap lijkt. Heb begrepen dat sommige hier de RX 100 III aanraden, maar ja, prijs is bijna dubbele om 24mm te hebben en natuurlijk ook beter beeld is me nogal veel.

        De vraag is of er veel verschil is tss de 24 en 28 mm, sommige hebben me gezegd dat verschil gering is. Gebruik is vooral landschappen en personen.

        Comment


        • #34
          Euh, sorry maar het verschil tussen 24 en 28 mm in breedhoek vind ik allesbehalve gering.....
          Het verschil tussen 200 en 204 mm, noem ik wel gering.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #35
            Re: Compact op reis

            Daarom dat ik het vroeg, daar ik ook vermoeden had dat dit wel zo is. Blijkbaar is beste optie dan De RX 100 III of Canon G7 Mark II of Panasonic LX-10. Iemand ervaring met de Panasonic of Canon?

            Comment


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door narcat Bekijk bericht
              Daarom dat ik het vroeg, daar ik ook vermoeden had dat dit wel zo is. Blijkbaar is beste optie dan De RX 100 III of Canon G7 Mark II of Panasonic LX-10. Iemand ervaring met de Panasonic of Canon?
              Ik heb de Panasonic LX100, fantastisch toestelletje maar niet goedkoop, de LX 10 of 15 zit in dezelfde prijsklasse, als je met 3x zoom tevreden bent is het een uitstekende keuze,.. ... Heb het zelf nog maar een paar weken in bezit dus nog niet veel gebruikt.
              De sensor van de LX100 is nog groter dan de 1 inch sensor van de LX 10/15, dat is namelijk een 4/3th sensor.... 224,9 mm², de 1 inch sensor is 116,2 mm²
              Last edited by Franciskine; 28 februari 2017, 17:10.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #37
                Re: Compact op reis

                Welke modus kan ik als leek best gebruiken?
                P? Intelligent auto? Superior auto?

                Comment


                • #38
                  Re: Compact op reis

                  Welke is het nu geworden indien je al beslist hebt.
                  Dan kan die gene met een gelijk aardig toestel je weer verder helpen indien nodig.
                  eventueel je woonplaats vermelden in je profiel. Dat kan nog wel eens wat extra contact of hulp opleveren.

                  M
                  Last edited by majaka; 14 april 2017, 07:05. Reden: aangevuld

                  Comment

                  Working...
                  X