Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf mini PC Zotac ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aanschaf mini PC Zotac ?

    Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
    Rogier,
    het was helemaal niet de bedoeling je kennis in twijfel te trekken hoor. Sorry als dat zo overgekomen is. Ik had daar nog niet over nagedacht, en in hetgeen ik gelezen heb klopt je bewering als een bus, maar ik kan niet vinden of de 4690 s een quadcore is of niet...
    Quad zonder Hyper Threading

    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

    Comment


    • #17
      Re: Aanschaf mini PC Zotac ?

      Bedankt Bottie en Rogier. Ik ga vanavond weeral minder dom slapen als gisteren

      Comment


      • #18
        Re: Aanschaf mini PC Zotac ?

        Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
        Rogier,
        het was helemaal niet de bedoeling je kennis in twijfel te trekken hoor. Sorry als dat zo overgekomen is. Ik had daar nog niet over nagedacht, en in hetgeen ik gelezen heb klopt je bewering als een bus, maar ik kan niet vinden of de 4690 s een quadcore is of niet...
        Dit is een echte Quadcore:
        Oorspronkelijk geplaatst door http://ark.intel.com/nl/products/80812/Intel-Core-i5-4690S-Processor-6M-Cache-up-to-3_90-GHz
        Aantal kernen 4
        Aantal threads 4
        Update:
        Vandaag gewerkt met een Notebook met iets van een I5-4200 (Dualcore 2 cores, 4 threads). Dit met een relatief trage 5400 toeren harddisk + 4GB ram, wat is hij traag. Mijn 3632QM met 16gb ram en 7200 toeren harddisk voelt veel sneller aan.
        Ook de notebook die ik op mijn stage als secundaire pc had, met een I5 uit deze generatie met SSD en 4GB ram voelde veel sneller aan. Dus wat is mijn moraal. Ga toch wel voor voldoende ram en/of eventueel SSD.
        Last edited by Rogier; 5 december 2016, 20:33.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment

        Working...
        X