Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Daan

    Paar fotookes van Daan

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    Van plan om enkele verschillende concertfoto's , op alluminium geprint, uit te hangen thuis, maar soms moeilijk om er één uit te kiezen.. Enige voorkeur uit deze?

    Greetz
    Dirk
    Always happy to learn !

  • #2
    Re: Daan

    Drie hele mooie. Ik ken Daan niet en weet dus ook niet wat het beste bij de muziek past maar mijn voorkeur gaat sowieso naar de derde uit als je hem iets anders kadert. Led lamp er afsnijden, want trekt veel te veel aandacht. De blik van Daan op deze derde foto is heel sterk en zal je bevallen als je deze foto aan de muur hebt hangen
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Daan

      3 knappe platen waarvan de 2e er voor me uitsteekt - wel een merkwaardige donkere vlek rechtsonder - stond er iemand voor je ?
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Daan

        Bedankt voor uw input, heren
        @ Peter, zal wel zoiets geweest zijn, nie altijd gemakkelijk om van tussen het publiek te fotograferen..., 1 van de redenen waarom ik niet voor deze ben gegaan...
        Kogel is wel door de kerk, en ben voor de derde versie gegaan, rekening houdend met de opmerking van Olivetti (waarvoor dank trouwens ) Had vooraf ook wel beetje voorkeur voor deze, door zijn uitdrukking op het gezicht, maar vond/vind het jammer dat zijn rechterhand er niet op staat. Ik had er origineel de lamp bijgekaderd omdat ik dacht dat dit wat meer concertgevoel gaf, maar nu je het aangaf, trekt het natuurlijk ook je aandacht weg van het hoofdonderwerp. Heb er nu een vierkante uitsnede van gemaakt, net onder de lamp... en nu afwachten tot levering
        Always happy to learn !

        Comment


        • #5
          Re: Daan

          Leuk om te lezen, wordt ongetwijfeld een sterke aan de muur
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Daan

            Het zijn 3 sterke beelden mijn voorkeur gaat uit naar de 2de.

            Comment


            • #7
              Re: Daan

              Proficiat met je plaats in de HoF!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: Daan

                Wow, bedankt
                Greetz
                Dirk
                Always happy to learn !

                Comment


                • #9
                  Re: Daan

                  Cover waardig gewoon knap

                  Comment


                  • #10
                    Re: Daan

                    Oorspronkelijk geplaatst door freddy lachi Bekijk bericht
                    Cover waardig gewoon knap
                    Dank u Freddy
                    Always happy to learn !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Daan

                      Gewoon prachtige foto's

                      Comment


                      • #12
                        Re: Daan

                        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                        Drie hele mooie. Ik ken Daan niet en weet dus ook niet wat het beste bij de muziek past maar mijn voorkeur gaat sowieso naar de derde uit als je hem iets anders kadert. Led lamp er afsnijden, want trekt veel te veel aandacht. De blik van Daan op deze derde foto is heel sterk en zal je bevallen als je deze foto aan de muur hebt hangen
                        jep dacht ik net ook, spot uit die derde en t is een topper.

                        Comment

                        Working...
                        X