Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Station Luik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Station Luik

    Een fisheye is een lenske dat ik altijd mee op zak heb, en bij iedere shoot wordt die wel even op het toestel bevestigd. Het station in Luik is daar uiterst geschikt voor. Komt er dan wel nog op neer om een origineel standpunt te vinden .
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #17
      Re: Station Luik

      Oorspronkelijk geplaatst door Dedonatis Bekijk bericht
      Bulke41,

      Net je foto's bekeken "knap" denk dat de keuze van de lenzen nu wel gemaakt is voor mij de telezooms blijven thuis of gaan met men vriendin mee :-).
      Leuke symmetrie in je werk, en zwart wit werkt zo goed in deze contrastrijke omgevingen, hopelijk is het ook 's avonds contrastrijk genoeg.
      Bedankt alvast voor de informatie en het delen van je werk, wat me opviel waren je sluitertijden uit de hand, daar moet je toch een vaste hand voor hebben lijkt me :-)
      Voor de rest wel een dijk van een camera en een omgeving waar de megapixels tot hun recht komen.

      grtz
      De vaste hand heb ik nochtans niet echt hoor, maar mits beetje in serie schieten en op m'n 24-120 VR helpt natuurlijk....
      Avondlicht zal ook goed werken, volgend jaar wil ik zeker gaan eens tegen de avond tot vlot na zonsondergang, lijkt me ook leuk, neem ook de mooie brug zeker mee eens het donker is!

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #18
        Re: Station Luik

        Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
        De vaste hand heb ik nochtans niet echt hoor, maar mits beetje in serie schieten en op m'n 24-120 VR helpt natuurlijk....
        Avondlicht zal ook goed werken, volgend jaar wil ik zeker gaan eens tegen de avond tot vlot na zonsondergang, lijkt me ook leuk, neem ook de mooie brug zeker mee eens het donker is!

        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
        Gisterenavond geweest. De groothoek is er niet afgekomen, een aanrader om te gebruiken in dergelijke omgeving met een apsc toestel. Ben nog onder de indruk van dit fenomenaal gebouw en vooral van de details hoe bepaalde lijnen allemaal rekening houden met mekaar tot de voegen in de glazen vloerdelen toe... Bedankt voor jullie advies!


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


        • #19
          Re: Station Luik

          Oorspronkelijk geplaatst door Dedonatis Bekijk bericht
          Gisterenavond geweest. De groothoek is er niet afgekomen, een aanrader om te gebruiken in dergelijke omgeving met een apsc toestel. Ben nog onder de indruk van dit fenomenaal gebouw en vooral van de details hoe bepaalde lijnen allemaal rekening houden met mekaar tot de voegen in de glazen vloerdelen toe... Bedankt voor jullie advies!


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Is inderdaad een pareltje om te bezoeken, je kan daar blíjven fotograferen ;-)

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
          portfolio en workshops:
          https://www.bennybulke.com/

          Comment

          Working...
          X