Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD rond thema strobisme in of rond Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD rond thema strobisme in of rond Brugge

    Je kan ook naar de PhotoDays komen van 10 tot 12 maart in Paleis 4 van de Heizel.
    Daar staat Belgiumdigital met een ganse studio-opstelling (met modellen). als er voldoende geïnteresseerd publiek is bouwen we het om naar een stobistopstelling.
    (wel best even aangeven welke dag je komt dat we het benodigde materiaal kunnen meenemen).
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #17
      Re: SD rond thema strobisme in of rond Brugge

      Ik heb ook zeker nog interesse. Photodays is een goed idee en ik overweeg alvast om langs te komen, maar ik zou sowieso ook graag eens met een paar mensen afspreken in Brugge of Oostende of iets in de buurt.
      Ik wil vooral met ocf experimenteren op modellen. Meer specifiek zelfs rond golden hour en zonsondergang...

      Sent from my SM-G920F using Tapatalk

      Comment


      • #18
        Re: SD rond thema strobisme in of rond Brugge

        Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk bericht
        Ik heb ook zeker nog interesse. Photodays is een goed idee en ik overweeg alvast om langs te komen, maar ik zou sowieso ook graag eens met een paar mensen afspreken in Brugge of Oostende of iets in de buurt.
        Ik wil vooral met ocf experimenteren op modellen. Meer specifiek zelfs rond golden hour en zonsondergang...

        Sent from my SM-G920F using Tapatalk
        Zie ik ook nog steeds zitten!
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #19
          Re: SD rond thema strobisme in of rond Brugge

          Als dit in de regio Brugge / Oostende is of omgeving dan heb ik ook interesse.
          Ik zou de "inschrijvingen" wel proberen te beperken tot maximaal 10 mensen.

          Comment


          • #20
            Re: SD rond thema strobisme in of rond Brugge

            Is er iemand die zich geroepen voelt om dit wat samen te organiseren.

            Wat hebben we nodig?
            - Een leuke locatie buiten, maar als het kan ook eentje binnen om te starten. De locaties liefst niet te ver van elkaar gelegen.
            - Een model die dit enkel uren kan volhouden, liefst op TFP basis.
            - Iemand met enkele flitsen, statieven en de kennis om er een soort mini workshop rond te maken.

            Wat denken jullie? is dit ongeveer wat we zoeken?

            Comment

            Working...
            X