Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

    Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
    Oeps, dat is pas jammer voor jou en voor ons want nu zien we dat mooi plaatje niet
    Staat op Facebook hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

      Je had opnieuw moeten insturen, maar met inclusie van de exif-waarden (verplicht sinds januari 2015). Publicatie op FB maakte dat natuurlijk niet meer mogelijk.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

        @LesC: Die brug van mij is dezelfde als Woody04 trouwens, als je goed kijkt kan je me zien staan

        Op naar de herfst, al zie ik nog veel groene bomen hier, het zal misschien last minute werk worden voor velen.

        Comment


        • #19
          Re: Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

          Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
          @LesC: Die brug van mij is dezelfde als Woody04 trouwens, als je goed kijkt kan je me zien staan

          Op naar de herfst, al zie ik nog veel groene bomen hier, het zal misschien last minute werk worden voor velen.
          Dus zijn de inzendingen NIET anoniem? Of zie ik dat verkeerd?
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #20
            Re: Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            Dus zijn de inzendingen NIET anoniem? Of zie ik dat verkeerd?
            Nope, was maar een grapje Ik had er nog een ofzo moeten bijzetten.
            Ik heb allesinds niemand in de verte gezien met een camera :-) En ik had pas bij het indienen gezien dat er nog iemand naar daar getrokken was.

            Ik had daar vroeger trouwens ook al eens geweest om foto's te nemen, maar die foto zoals ik nu gemaakt heb is wat ik in mijn hoofd had na het terugkijken naar de bestaande foto's. Het was er nooit van gekomen om terug te keren, maar de challenge gaf een goeie reden om de foto te nemen zoals ik hem echt wou.

            Wel veel drukker daar dan vroeger (toen was de weg net nieuw en nog niet 'ontdekt' denk ik. Toen kon je minutenlang op straat staan zonder auto's, nu was het snel statief plaatsen, kadreren, scherpstellen en hopen op 4 seconden tijd om te belichten (met special thanks voor m'n vriendin om te waarschuwen voor aankomende auto's, dus zij wist wel dat 't mijn foto is (maar heeft geen account dus stemt niet)).
            Last edited by Stefan_C; 3 oktober 2016, 15:53.

            Comment


            • #21
              Re: Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
              Nope, was maar een grapje Ik had er nog een ofzo moeten bijzetten.
              Ik heb allesinds niemand in de verte gezien met een camera :-) En ik had pas bij het indienen gezien dat er nog iemand naar daar getrokken was.

              Ik had daar vroeger trouwens ook al eens geweest om foto's te nemen, maar die foto zoals ik nu gemaakt heb is wat ik in mijn hoofd had na het terugkijken naar de bestaande foto's. Het was er nooit van gekomen om terug te keren, maar de challenge gaf een goeie reden om de foto te nemen zoals ik hem echt wou.

              Wel veel drukker daar dan vroeger (toen was de weg net nieuw en nog niet 'ontdekt' denk ik. Toen kon je minutenlang op straat staan zonder auto's, nu was het snel statief plaatsen, kadreren, scherpstellen en hopen op 4 seconden tijd om te belichten (met special thanks voor m'n vriendin om te waarschuwen voor aankomende auto's, dus zij wist wel dat 't mijn foto is (maar heeft geen account dus stemt niet)).
              Sorry voor de verkeerde inschatting.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #22
                Re: Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Sorry voor de verkeerde inschatting.
                geen probleem, ik snap de verwarring :-)

                Comment


                • #23
                  Re: Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

                  En Woody04 haalt ook de HoF van week 40, iets wat ook niet zo vaak gebeurt. Dus ook daarvoor mijn felicitaties!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Woody04 wint de september 2016 Challenge. Proficiat!

                    Hey,
                    Hall of fame is inderdaad een mooie nominatie, ben eens gaan kijken en ik sta daar in prachtig gezelschap moet ik zeggen
                    Vereerd om daar tussen te mogen staan

                    Comment

                    Working...
                    X