Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De ringweg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De ringweg

    Genomen tijdens onze rit rond IJsland afgelopen zomer.



    Update na opmerkingen:


    1/60 sec - F9.0 - 16mm - ISO100
    Last edited by SteefD; 30 september 2016, 17:11.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: De ringweg

    Ik vind deze qua compositie en kleuren wel aangenaam kijken. Alleen jammer dat de horizon in het midden staat. Oogt iets aangenamer als je een stukje van de weg onderaan knipt.
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: De ringweg

      Mooi realistisch beeld. Ben er nog niet geweest, maar al over gelezen. Kan me er al veel beter iets bij voorstellen. Mooie foto's op 500px
      http://www.patricklemaire.photography/

      Comment


      • #4
        Re: De ringweg

        Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d
        Ik vind deze qua compositie en kleuren wel aangenaam kijken. Alleen jammer dat de horizon in het midden staat. Oogt iets aangenamer als je een stukje van de weg onderaan knipt.
        Is iets voor te zeggen.

        Oorspronkelijk geplaatst door v4patn
        Mooi realistisch beeld. Ben er nog niet geweest, maar al over gelezen. Kan me er al veel beter iets bij voorstellen. Mooie foto's op 500px
        Thanks
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: De ringweg

          Mooie diepte en de laaghangende wolk is prachtig.
          De had ons nog veel meer de diepte in kunnen sturen door een paar stappen naar voren te gaan.
          Voor het formaat geen optie, maar je moet voor de grap eens scrollen tot net aan het begin van de vangrail.
          Last edited by Johan1956; 29 september 2016, 09:44. Reden: typvout
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: De ringweg

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Mooie diepte en de laaghangende wolk is prachtig.
            De had ons nog veel meer de diepte in kunnen sturen door een paar stappen naar voren te gaan.
            Voor het formaat geen optie, maar je moet voor de grap een scrollen tot net aan het begin van de vangrail.
            jip, jip, indrukwekkend verschil !
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: De ringweg

              Ik ga mee met de commentaar van Johan, maar ik vind deze compositie op zich ook al goed werken!
              Mooie bewerking ook, enkel die echt donkere vlek in de wolk links boven leidt echt af, mijn aandacht gaat eerder daar naar toe dan naar het einde van de weg.

              Ijsland, staat op m'n bucketlist!

              Comment


              • #8
                Re: De ringweg

                Mooie opname en veel diepte
                Ik kan Johan zijn suggestie ook wel ergens volgen
                De donkere wolk is wel heel apart, lijkt wel geschilderd

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X