Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sportpaleis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Sportpaleis

    K'moe wel zeggen dat ik op de terugweg blij was dat ik het sportpaleis zag.
    Na het eten zijn we te voet van de groenplaats naar het sportpaleis gewandeld.
    Leek mij een leuke wandeling (3.5 km) tot we door de Getto wijken van antwerpen wandelden.
    We waren precies niet op ons gemak ;-)

    Comment


    • #32
      Re: Sportpaleis

      Vandaar mijn raad om de auto te parkeren VLAKBIJ de Groenplaats, nl. op de parkings zuid of noord van de kaaien (zuid is beter want dichter bij). Een goede wandeling is dan vanaf de kade (die je ook zou moeten overzien vanop de verhoogde promenade die begint aan het Steen tot aan de voetgangerstunnel) via Grote Markt naar de Groenplaats en dan via de Meir tot aan het Centraal Station, prima te voet te doen en grotendeels zelfs autovrij.

      Tja, Seefhoek en of de Kerkstraat ... niet bepaald 'licht'punten qua straatbeeld.

      Soit, waar stond je nu geparkeerd vlakbij het Sportpaleis en hou was de verkeerschaos om vanop die parking tot aan de oprit autostrade te geraken ? Toch niet die parking aan de Slachthuislaan ?
      Last edited by Empe; 8 oktober 2016, 13:18.

      Comment


      • #33
        Re: Sportpaleis

        Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
        Vandaar mijn raad om de auto te parkeren VLAKBIJ de Groenplaats, nl. op de parkings zuid of noord van de kaaien (zuid is beter want dichter bij). Een goede wandeling is dan vanaf de kade (die je ook zou moeten overzien vanop de verhoogde promenade die begint aan het Steen tot aan de voetgangerstunnel) via Grote Markt naar de Groenplaats en dan via de Meir tot aan het Centraal Station, prima te voet te doen en grotendeels zelfs autovrij.

        Tja, Seefhoek en of de Kerkstraat ... niet bepaald 'licht'punten qua straatbeeld.

        Soit, waar stond je nu geparkeerd vlakbij het Sportpaleis en hou was de verkeerschaos om vanop die parking tot aan de oprit autostrade te geraken ? Toch niet die parking aan de Slachthuislaan ?
        Als je uit het sportpaleis komt onmiddellijk naar rechts net voorbij de brug is er een Q8 benzine pomp.(denk dat er een snooker zaak naast is)
        Ik stond daar geparkeerd, Ik mocht wel niet onmiddellijk op de ring.
        Ik ken mijn weg daar niet maar werd omgeleid via de pothoekstraat ........... (ik kwam enkele verkeerslichten tegen) richting ring.
        Denk dat ik maar max 5 min. in de file gestaan heb.

        Comment


        • #34
          Re: Sportpaleis

          Ja, dat zal met de werken aan de Noordersingel en dat kruispunt liggen ... ze zijn ook al gestart met de voorbereiding voor het nieuwe op -en afrittencomplex, de zogenaamde Hollandse Knoop, 't is wat het is.

          Soit, ik hoop dat de dochter en de vrouw genoten hebben van het avondje Antwerpen !

          Comment

          Working...
          X