Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Keels

    update:


    Dit kleine vissersdorp ligt aan het einde van een zijweg van de Discovery Trail in Newfoundland.



    Nikon D7100 met Nikkor 18-70 f 3.5-4.5

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren zeer welkom,

    Raf.
    Last edited by muesli; 24 september 2016, 05:02.

  • #2
    Re: Keels

    Mooi van kleur en vooral ruw van landschap. De huisjes lijken me niet geheel scherp.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Keels

      Weer zo'n prachtige locatie met veel potentieel
      Persoonlijk vind ik de rotsen vooraan nogal prominent en moeilijk om dan verder in de opname te geraken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Keels

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Weer zo'n prachtige locatie met veel potentieel
        Persoonlijk vind ik de rotsen vooraan nogal prominent en moeilijk om dan verder in de opname te geraken

        grts
        Sieg
        Precies wat ik dacht.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Keels

          denk dat een hoger standpunt beter zou zijn geweest ,wel mooie structuur in de rotsen ,ook is het veeeeeeeel te mooi weer

          Comment


          • #6
            Re: Keels

            Bedankt voor de reacties.
            Een hoger standpunt heb ik uitgeprobeerd en dat geeft een compleet ander resultaat. Je ziet de kustlijn dan volledig en de rotsen op de voorgrond hebben dan als het ware geen verband met het dorp erachter. Vandaar dat ik koos om het dorp in twee delen te laten tonen, verdeeld door de rotspartij ervoor. Dan heeft die rotspartij een zin en geeft die meer diepte aan de foto. Tussen die twee delen van het vissersdorp is er ook wat leegte en een rommelige haven en die wordt nu opgevuld door de rots ertussen.
            De rotspartij op de voorgrond trekt inderdaad teveel aandacht. Misschien een stuk inkorten onderaan? En ook wat lucht erboven weglaten? Ik zal een update maken. Benieuwd of die beter overkomt. En ik zal ook eens teruggaan met minder mooi weer.
            Nogmaals bedankt voor de reacties,
            Raf.

            Comment


            • #7
              Re: Keels

              Ik ben vandaag teruggegaan naar die plaats. Het weer was niet zo perfect mooi als op deze foto. Meer wolken en zelfs wat regen. Ik heb vanop dezelfde plaats een enkele nieuwe foto's gemaakt vanop een hoger standpunt. Ik heb één ervan gepost onder de naam Keels II. Bedankt voor de reacties,

              Raf.

              Comment

              Working...
              X