Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe pc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: nieuwe pc

    In de computer waar ik nu op zit. Die heeft een Desktop I3-6100 met 8GB ram + EVO 750. Voor niet als te veel zware eisen, volstaat hij wel. Heb hier wel geen PS op draaien, hoogstens een Gimp versie voor Sporadische gebruik en de Raw converter van Canon: Digital Professional. Moet zeggen het volstaat wel.
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

    Comment


    • #32
      Re: nieuwe pc

      Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
      Morgen bij Aldi : Koopje ?

      MEDION® AKOYA® P5360 E (MD 8881)

      Zou die redelijk kunnen omgaan met LR en beetje Photoshop?
      Die zal geen problemen hebben met Lightroom en Photoshop.
      Er zijn snellere computers, maar die zijn dan ook duurder.
      Met de SSD schijf zal die heel snel opstarten, en de processor is ook redelijk snel.
      Het is geen gamecomputer, zeker voor de recentste spelletjes zal de grafische kaart de beperkende factor zijn.
      Maar voor fotobewerking zal die zeker voldoen.

      Ik gebruik hier al jaren Medion computers (ik heb er ooit nog s'morgens voor staan aanschuiven toen de winkel open ging, dat zal al meer dan 15 jaar geleden geweest zijn), maar de laatste 2 heb ik via de Medion website besteld, daar heb je nog meer keuze.
      Maar de aanbieding van morgen bij den Aldi is zeker niet slecht voor die prijs (als je een computer koopt, dan is het beschikbare budget ook belangrijk, dat bepaalt voor een groot deel de keuze die je maakt).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #33
        Re: nieuwe pc

        't Was eigenlijk voor wat later dat ik af en toe eens uitkijk en o.a. dit topic volgde, en toevallig dat ik eens de Aldi aanbiedingen checkte.
        Het zit/zat ook nog in de pijplijn om met nete mijn huidige pc wat te pimpen door een Uninstall te doen van AdvancedSystemCare dat me problemen bezorgde.

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        ...Ik gebruik hier al jaren Medion computers (ik heb er ooit nog s'morgens voor staan aanschuiven toen de winkel open ging, dat zal al meer dan 15 jaar geleden geweest zijn), maar de laatste 2 heb ik via de Medion website besteld, daar heb je nog meer keuze....
        Ik heb eerdere posts van u gelezen en Medion pc's heb ik ook wel vertrouwen in. Deze nu lijkt me idd een interessante koop, ik vind niet zo meteen de gelijke op de Medion webshop. Bij het Aldi model zit keybord en muis inbegrepen en 3 j garantie en bij Medion webshop niet (voorbeeld )
        Wat me niet duidelijk is (Aldi model): "USB-toetsenbord en optische USB-muis" ..is dit dan draadloos? want dat vind ik wel belangrijk.

        Comment


        • #34
          Re: nieuwe pc

          Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
          't Was eigenlijk voor wat later dat ik af en toe eens uitkijk en o.a. dit topic volgde, en toevallig dat ik eens de Aldi aanbiedingen checkte.
          Het zit/zat ook nog in de pijplijn om met nete mijn huidige pc wat te pimpen door een Uninstall te doen van AdvancedSystemCare dat me problemen bezorgde.



          Ik heb eerdere posts van u gelezen en Medion pc's heb ik ook wel vertrouwen in. Deze nu lijkt me idd een interessante koop, ik vind niet zo meteen de gelijke op de Medion webshop. Bij het Aldi model zit keybord en muis inbegrepen en 3 j garantie en bij Medion webshop niet (voorbeeld )
          Wat me niet duidelijk is (Aldi model): "USB-toetsenbord en optische USB-muis" ..is dit dan draadloos? want dat vind ik wel belangrijk.
          Als je bij de Medion shop naar de foto's kijkt, de laatste foto, daar is de muis en toetsenbord mee op de foto gezet, volgens mij krijg je die er ook bij.
          Het toetsenbord en de muis zullen niet draadloos zijn, want dan staat dat er bij vermeld, het is dus een muis en toetsenbord met USB aansluiting.
          Voor de drie jaar garantie moet je die inderdaad bij Aldi kopen.
          Bij de meeste computers die via de Medion webshop aangeboden worden zit wel een muis en toetsenbord (ik heb er toch altijd een bijgekregen, maar dat wordt dan weggelegd als back-up, want ik gebruik een draadloze Logitech muis en toetsenbord).
          Als je bij een goedkope computer een muis en toetsenbord krijgt, dan is dat ook nooit duur materiaal, om het budget laag te houden wordt ook daar op bespaard.
          Bij een computer uit de hogere prijsklasse is het wel mogelijk dat je er een betere muis en toetsenbord bijgeleverd krijgt (maar dat heb je er dan ook bij betaald).
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X