Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soldiers of love ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Soldiers of love ...


    Al was die titel dan wel van een andere madam ... maar het beeld is er nog wel ...
    Dit zijn de gitaristen van onze laatste Eurosongdame - Laura Tesoro
    In een stevig Z/W jasje gestoken voor de gelegenheid ...


    mijn website : klik

  • #2
    Re: Soldiers of love ...

    Beetje doorgeslagen met clarity en contrast, dat zie je dan vooral aan de huid. Ook je Laura ziet er 35 uit terwijl het een fris meisje hoort te zijn
    Als je dat wat tempert heb je echt een mooi beeld, met actie in de handen, nice!
    Beetje muggeziften dan, een beetje meer ruimte links mocht wel maar misschien heb je daar iets rommelig moeten croppen, kan ook, haal dan wel die micro ook weg, die hangt er zo veemd nu, keuzes hé

    Comment


    • #3
      Re: Soldiers of love ...

      Hallo Peter

      Eerst mal bekijk ik een foto - en dan maak ik mij gedachten - en stel mij de vraag - wat wenst de fotograaf ons met deze opname te zeggen.

      Dan vergelijk ik deze opname in mijn geheugen met een heleboel verschillend opnames en stijlen.

      En hier komt mij een bepaalde stijl van fotografie bekend voor. En als je deze weg - deze idee - ook hebt omgezet - dan is dit een zeek geslaagde opname en ook vrij puik uitgewerkt.

      Ik kan deze soort opname ten zeerste waarderen.

      Comment


      • #4
        Re: Soldiers of love ...

        NIet dat dit mijne stijl is, maar vindt deze toch iets hebben. Wel zou ik die microfoon wegdoen en rechtsonders in de hoek zou ik volledig zwart maken. Maar dat zijn persoonlijke keuzes.

        Comment


        • #5
          Re: Soldiers of love ...

          Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          NIet dat dit mijne stijl is, maar vindt deze toch iets hebben. Wel zou ik die microfoon wegdoen en rechtsonders in de hoek zou ik volledig zwart maken. Maar dat zijn persoonlijke keuzes.
          +1 ik ga hier in mee!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Soldiers of love ...

            Hard van bewerking, speciaal van uitstraling. Sta open voor eender welke stijl en kan dit gerust appreciëren maar zou in deze context dan toch alle storende elementen verwijderen zodat een hard op hard situatie ontstaat
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Soldiers of love ...

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Hard van bewerking, speciaal van uitstraling. Sta open voor eender welke stijl en kan dit gerust appreciëren maar zou in deze context dan toch alle storende elementen verwijderen zodat een hard op hard situatie ontstaat
              Hier volg ik mee, aparte bewerking die ik kan smaken.
              NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

              Comment

              Working...
              X