Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artisjok deel twee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Artisjok deel twee

    Als hier toch om de Artisjok wordt gevochten



    Shoot

  • #2
    Re: Artisjok deel twee

    Een hele mooie artisjok, met een rustige BG, mede door het feit dat je een beetje door de knieën bent gegaan .

    Comment


    • #3
      Re: Artisjok deel twee

      We leren veel bij over artisjokken.
      Mooi licht - en leuk dat er nog een beestje opzit
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Artisjok deel twee

        Dank jullie

        Maar spijtig niet echt geslaagd. Was ietsjes beter geweest als ik de vorste blaadje ook scherp op de foto had.

        Maar ja tussen zouden, kunnen, hebben - en het resultaat is telkens een verschill.

        Dijvan - de jouwe ( opname ) is helemaal niet slecht - maak je de achtergrond ietsjes donkerder en waziger met LR of PS en het probleem is opgelost .

        Comment


        • #5
          Re: Artisjok deel twee

          Oorspronkelijk geplaatst door Grashalm Bekijk bericht
          ..............................................

          Dijvan - de jouwe ( opname ) is helemaal niet slecht - maak je de achtergrond ietsjes donkerder en waziger met LR of PS en het probleem is opgelost .

          Met die van mij wilde ik gewoon een paar groei/bloeifasen tonen in één beeld, en zelfs afkomstig van één plant, dat is al, maar velen zagen dit niet in de foto.
          Dus mijn opzet was dus in feite niet geslaagd. Al was er toch ééntje (blauwzwart) die het wel zag.
          Ik had ook als titel iets kunnen plaatsen als 'drie fasen', maar dan geef je de pap in de mond, en ik laat het de kijkers liever zelf ontdekken...of niet ontdekken.

          Comment


          • #6
            Re: Artisjok deel twee

            Ook dan kan je die 3 fasen beter in beeld brengen

            Comment


            • #7
              Re: Artisjok deel twee

              Heel mooi, liever het bladerengeheel links niet mee op de foto gehad.

              Comment


              • #8
                Re: Artisjok deel twee

                Niet geslaagd maar toch geplaatst - rare verklaring ? In feite hoef ik dan geen commentaar te geven en sluit me aan bij alle reacties.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Artisjok deel twee

                  Zeker niet als we twee Threads door elkaar halen in een Thread. Ach, niets om geven -is gewoon grappig

                  Comment

                  Working...
                  X