Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode Heidelibel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rode Heidelibel



    ISO160
    F9
    1/400
    300mm

  • #2
    Re: Rode Heidelibel

    Tegenwoordig op libellenjacht JP ? Mooi van kleur en de centrale positie van het diertje stoort niet door de lange grasstengel. Het hoofdonderwerp mist wat scherpte mijn inziens.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Rode Heidelibel

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Tegenwoordig op libellenjacht JP ? Mooi van kleur en de centrale positie van het diertje stoort niet door de lange grasstengel. Het hoofdonderwerp mist wat scherpte mijn inziens.
      Hoe zeggen ze het? Oefenen baart kunst?
      Ik heb gemerkt dat ik altijd meer wou van macro/close-up en ben dus daarom de afgelopen weken dat een beetje beginnen te oefenen. Over de scherpte , bedoel je de scherpte op deze foto of de versie op Flickr? Want heb al gemerkt dat die daar meestal beter is.
      Last edited by Guest22; 25 augustus 2016, 15:23.

      Comment


      • #4
        Re: Rode Heidelibel

        Hard licht denk ik (?) omdat je een uitgebrand plekje op het oog hebt.
        Toch wel goed gelukt en deze komt goed los van de achtergrond
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Rode Heidelibel

          Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          Hoe zeggen ze het? Oefenen baart kunst?
          Ik heb gemerkt dat ik altijd meer wou van macro/close-up en ben dus daarom de afgelopen weken dat een beetje beginnen te oefenen. Over de scherpte , bedoel je de scherpte op deze foto of de versie op Flickr? Want heb al gemerkt dat die daar meestal beter is.
          OP de foto hier JP, het tengere lijfje heeft er gebrek aan en dat valt nu eenmaal op, rood hé. Veel succes met je macro's een discipline die ik al lang niet meer beoefen en waar je me zelden zult tegenkomen maar geef maar een seintje als je er een foto plaatst
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment

          Working...
          X