Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glaskogen natuurpark Zweden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Glaskogen natuurpark Zweden

    Dag iedereen! Zie wat we net niet over ons kregen! Verbeteringen?



    Merci

  • #2
    Re: Glaskogen natuurpark Zweden

    Het mist een beetje een onderwerp. Een stap naar links om wat meer van het meer(?) te zien zou al kunnen helpen. Een landscape foto ipv potret werkt volgens mij ook beter, de voorgrond is redelijk saai en voeg weinig toe.
    Tis meer een snapshot als herinnering aan een dreigend onweer (voor jou) dan echt een foto die leuk is voor anderen om naar te kijken.

    Comment


    • #3
      Re: Glaskogen natuurpark Zweden

      Denk ook dat een landschapsformaat beter zou geweest zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Glaskogen natuurpark Zweden

        Sterk van contrast, wat je bedoeling was denk ik. Goede diepte, de rotslijn neemt je mee naar een lichtpunt aan de horizon. Voor mij verteld de foto voldoende en in dit geval stoort de portretstand me niet.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Glaskogen natuurpark Zweden

          Wat vertelt deze foto dan? Dat het gaat regenen? Daarom is het geen geslaagde foto imo...

          Comment


          • #6
            Re: Glaskogen natuurpark Zweden

            Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk bericht
            Wat vertelt deze foto dan? Dat het gaat regenen? Daarom is het geen geslaagde foto imo...
            Ieder heeft zijn mening over een foto en gevoel en deelt die mee aan de maker wat anderen ook kunnen meelezen. Mag deze mening dan ook gerespecteerd worden a.u.b. !!!
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Glaskogen natuurpark Zweden

              Ik vind dit een prachtfoto. Door het portretformaat heb je een groot stuk voorgrond mee, en daarmee zorg je een heerlijke diepte in de foto.
              De natuur op z'n mooist die momenten van een naderend onweer en nog een straaltje zon op de voorgrond, en je heb het hier dan nog heel goed weten vast te leggen.

              PS Alleen een beetje vervelend een portretfoto op 1024 mm hoogte hier of het forum, je moet voortdurend wat scrollen om hem volledig te zien.

              Comment


              • #8
                Re: Glaskogen natuurpark Zweden

                Ik zou voor een horizontaal beeld gekozen hebben denk ik.
                Maar ik vind het contrast lucht voorgrond niet natuurlijk - het lijkt me in de nabewerking opgevoerd
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Glaskogen natuurpark Zweden

                  Alvast allemaal bedankt voor de tips! Ik neem ze zeker mee naar mijn volgende reis
                  Het contrast voor-/achtergrond is niet enorm veel bewerkt eerlijk gezegd. Het stoorde me zelfs een beetje toen ik het voor het eerst zag op mijn computerscherm.
                  Ik mis inderdaad zelf ook een beetje het onderwerp, dus eigenlijk ben ik tevreden dat ik die reactie hier mag lezen!!

                  Groetjes!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Glaskogen natuurpark Zweden

                    Kan inderdaad zijn dat de foto nog mooier zou zijn in landscape maar ik vind het in ieder geval ook nu een heel mooie foto.

                    Comment

                    Working...
                    X