Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede beginnerslens dslr nikond7200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: goede beginnerslens dslr nikond7200

    Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
    Wat denk je - als beginner zijnde - met de 18-35 op concert te kunnen doen?

    Mijn mening is dan toch dat je een objectief in een zoombereik moeten zoeken wat beter aansluit op je 70-200, er zijn onderhand vele opties gegeven
    Deze persoon opent her en der een topic en doet niks met de tips... ik denk gewoon dat hij last heeft van GAS...

    Comment


    • #17
      Re: goede beginnerslens dslr nikond7200

      Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk bericht
      Deze persoon opent her en der een topic en doet niks met de tips... ik denk gewoon dat hij last heeft van GAS...
      sorry hoor weet dat ik nog veel moet leren,en doe wel iets met die tips,zal geen topics meer plaatsen,heb nu andere kanalen waar je niet als beginner wordt in het belachelijke getrokken met je vragen.trouwens heb nog zo een opmerkingen bij andere mensen gelezen.

      Comment


      • #18
        Re: goede beginnerslens dslr nikond7200

        Oorspronkelijk geplaatst door krisleeuw Bekijk bericht
        is ook voor zo iets concerten heb al een sigma 70-200 2,8 dacht aan de 18-35 van sigma 1,8
        Ik heb niet veel ervaring met concert, maar wel met dans, wat beetje zelfde omstandigheden zijn.
        Ik gebruik altijd de 70-200, steeds op f/2.8, dus sowieso lichtsterk kiezen. Hangt er natuurlijk vanaf waar je staat, maar van waar ik meestal sta bij de voorstellingen is die 70-200mm het mooiste van bereik. Ik zou gewoon proberen en zien wat je tekortkomt met die lens. Zeker als je nog beginner bent beschik je hiermee over een lens die vele anderen nog niet hebben.

        Comment

        Working...
        X