Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3ds of d300s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3ds of d300s

    Zouden jullie het aandurven om een 3ds of d300s tweedehands met een jaar garantie te kopen?

  • #2
    Re: 3ds of d300s

    Tuurlijk, maar uiteraard sterk afhankelijk van de prijs die ze ervoor vragen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: 3ds of d300s

      490€ voor de d300s met +-35000 klicks en 890€ voor d3s met 15000 clicks

      Comment


      • #4
        Re: 3ds of d300s

        Voor een D3s lijkt me dat een goede prijs, zeker een mooie om mee te werken.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: 3ds of d300s

          Voor een D300s lijkt me dat een vrij hoge prijs... Toestel is 10 jaar oud als ik me niet vergis.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Re: 3ds of d300s

            Goede prijs voor een D3s met die clicks, afhankelijk natuurlijk van de staat ik heb er nog zo één tegengekomen die duidelijk in meerdere oorlogssituaties was terechtgekomen.

            Comment


            • #7
              De prijs voor die D3S is bijna een weggeefprijs, 15000 clicks is peanuts voor dat toestel.....ik zou geen seconde twijfelen...
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: 3ds of d300s

                890€ voor een d3s met zo weinig kliks lijkt mij wel heeeel goedkoop

                Comment


                • #9
                  Re: 3ds of d300s

                  Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                  890€ voor een d3s met zo weinig kliks lijkt mij wel heeeel goedkoop
                  Yup, zelfs verdacht goedkoop vind ik........wat zijn nu 15.000 clicks voor dergelijk professioneel toestel.......
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: 3ds of d300s

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Yup, zelfs verdacht goedkoop vind ik........wat zijn nu 15.000 clicks voor dergelijk professioneel toestel.......
                    Zelfs met 150.000 clicks is dit spotgoedkoop of verdachte verkoper/toestel
                    gangbare prijzen zijn :
                    400.000 - 500.000 clicks = 1.500 / 1.700 euro
                    40.000 - 60.000 clicks = 2.000/ 2.500 euro
                    er zijn zeldzame uitschieters zoals 8.500 clicks = 2100 euro, maar voor deze prijs zou ik toch even nadenken voor de D500

                    Comment


                    • #11
                      Re: 3ds of d300s

                      De D3s is aangewezen. De D300s is al veel te oud voor zijn prijs.
                      MAAR. Vraag het registratienummer op en check na bij Nikon indien het toestel al eens werd aangeboden ter herstelling ?
                      Vraag ook naar het beroep van de verkoper en de reden waarom hij dat super ding van de hand doet.
                      Als je zijn naam kent, vraag ook even waar je foto's van hem kan vinden op het internet. Kan je nagaan wat hij vooral fotografeerde en dus waar hij zijn toestel en waarvoor gebruikte...
                      Je meldt nog een jaar garantie. Dat lijkt me onzin. Geen enkele firma (NIKON-herstellers) zal je nog een jaar kunnen geven. De laatste D3s die officieel kon verkocht worden is immers al een é-tal jaar gepasseerd. Trouwens, pas op met overkoop van een toestel. Je kopt een toestel over, maar niet de garantie (als ze moeilijk willen doen). Dus ik weet niet waar de verkoper je zomaar nog een jaar garantie kan geven en dit al zeker niet op de D300s
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: 3ds of d300s

                        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Yup, zelfs verdacht goedkoop vind ik........wat zijn nu 15.000 clicks voor dergelijk professioneel toestel.......
                        't ja, ik ken er die een professioneel toestel van de hand doen 3 maanden na aankoop en dit sosm voor peanuts
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: 3ds of d300s

                          D3s is een super toestel !
                          Maar de prijs is heel verdacht. Als er een 1 voor staat is het nog een koopje.
                          Hou er rekening mee dat als het te mooi is om waar te zijn, dat het dan ook te mooi is om waar te zijn.
                          Maar als je kans hebt om een D3s te kopen moet je dat zeker doen !
                          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                          Comment

                          Working...
                          X