Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wendy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wendy

    Verwijderd
    Last edited by David Verdonck; 9 januari 2017, 15:32.
    Gr David

  • #2
    Re: Wendy

    Vind hier zeker goeie dingen in terug, kleurencombinatie, kader met die venster, achtergrond. Het totaal heeft wel iets maar kan beter.

    Model ietsje meer links zetten, achtergrond is nu uitgebrand, dit verhelpen door belichting hierop aan te passen en dan model lichtjes inflitsen. Rechter brede kader zou ik ook wat versmallen, zoals links al het geval is. Hopelijk heb je hier wat aan. Ik geef je mijn mening omdat ik vind dat hier meer in zit (zat)...

    M V G

    Eugène
    BD1766BE

    Comment


    • #3
      Re: Wendy

      Ben het helemaal met Droopie eens, en voor mij mag je al het hout eromheen laten vervallen, uitgezonderd natuurlijk waar de handen op het hout rusten.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Wendy

        Bedankt alvast voor jullie commentaren. Beide inzichten zijn herkenbaar. Tijdens de shoot heb ik verschillende composities gemaakt. Jullie voorstellen staan ook op foto Bij deze foto bewust gekozen voor het ruimere beeld.
        Gr David

        Comment

        Working...
        X