Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar Groot-Brittannië met de auto.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Naar Groot-Brittannië met de auto.

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Dan zou is dit inderdaad zowat het enige middel, of je zou alles moeten opsturen en dat kost dan weer een pak meer.
    Als het is om gewoon naar Londen te rijden tot op je bestemming en daar dan niet voortdurend nog elke door Londen te moeten rijden, dan zou ik er niet te veel schrik voor hebben.
    Met de GPS vandaag de dag moet je je bestemming niet meer gaan zoeken tijdens het rijden, dus dat gaat wel.

    Ik heb ooit eens een paar keer Athene van Noord naar Zuid en omgekeerd doorkruist, en er een hotel moeten zoeken (allemaal zonder GPS)... en ik kan je verzekeren dat Athene nog 10 keer slechter is dan Londen, alleen al door de mentaliteit van de Grieken wanneer ze autorijden in een stad. Je moet het meemaken, zomaar uitleggen kan niet. Maar we zijn er elke keer heelhuids in en weer uitgeraakt, dus... .
    Klopt, in de Engelse steden is het nog zo erg niet om rond te rijden.
    En je moet het nog niet ver zoeken: liever Londen dan Parijs.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #17
      Re: Naar Groot-Brittannië met de auto.

      Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
      Klopt, in de Engelse steden is het nog zo erg niet om rond te rijden.
      En je moet het nog niet ver zoeken: liever Londen dan Parijs.
      Parijs ook al enkele keren doorkliefd met de wagen, maar ik blijf bij Athene qua stad waar bijna geen doorkomen aan is met de auto, tenminste van de grote steden die ik al aandeed met de wagen.
      Birmingham en Liverpool, ondanks veel kleiner, zijn ook niet te onderschatten, maar wellicht is het de combinatie van én links rijden én druk, waardoor het nog drukker lijkt.
      Wellicht zijn er nog andere steden op de wereld waar het niet of bijna niet te doen is, maar daar ben ik dan nog niet geweest .

      Comment


      • #18
        Re: Naar Groot-Brittannië met de auto.

        Update: Duinkerken-Dover, heen en terug, geboekt aan 69€.
        1 auto met 2 passagiers. Vaartijd 2 uur, ten minste 45 minuten voordien inchecken.
        De koffie op het schip is niet inclusief. :-)
        Dank aan iedereen voor het meedenken.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #19
          Re: Naar Groot-Brittannië met de auto.

          Vandaag in het nieuws: http://www.hetnieuwsvandaag.be/nl/article/6088
          Vanaf 11€ naar London vanuit Brugge in 5 uur.
          Dat is voor volgende keer.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment

          Working...
          X