Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex

    Hallo iedereen, ik zou me graag verder verdiepen in de urbex fotografie. Ik ben wel al eens alleen op pad geweest maar dat is wat gevaarlijk.
    Is er iemand met wie ik eens een dagje mag meegaan? Met vriendelijke groeten, Lies

  • #2
    Re: Urbex

    Ik moet voor het ogenblik ook alleen op pad, als je intresse hebt om mee te gaan, stuur maar een pb..
    Groetjes Thomas.

    Comment


    • #3
      Re: Urbex

      Moderator Note: Verplaatst van de Fotohoek/Architectuur & Urbex naar Reisfotografie, waar je wel meer Urbex berichten gaat kunnen vinden (o.a. een grote topic). De Fotohoek dient uitsluitend om foto's te presenteren, niet om dergelijke vragen te stellen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Urbex

        Van welke regio bent u ? Ik woon in Antwerpen, ga meestal naar Luik en Charleroi en alleen en meestal op weekdagen (maar weekend gaat ook).
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: Urbex

          Ik heb zelf ook interesse in een urbexmaatje!
          Ben een beginner in de fotografie met vooral interesse in urbex... (het is me niet om adressen te doen, heb er zelf al een paar).
          Ik woon in de buurt van Knokke en ben tijdens de week vaak beschikbaar, weekends zijn iets moeilijker.
          Heb altijd een auto ter beschikking.
          Dus als er iemand interesse heeft dan hoor ik het graag!

          Comment


          • #6
            Re: Urbex

            Ik heb vaak mijn vaste urbex maatjes maar sta altijd open om eens met iemand anders op pad te gaan. Ben zelf van Limburg maar trek altijd rond dus regio is op zich geen probleem Als er iemand eens interesse heeft, pb'tje

            Comment


            • #7
              Re: Urbex

              Ik heb deze week mijn eerste urbex ervaring opgedaan in Doel. Leuke locatie, maar die weet iedereen wel liggen denk ik . Ik heb de smaak van urbex te pakken, het is een zeer leuk concept. Ik ben zelf van Nevele (bij Gent). Mocht iemand een reisgenoot nodig hebben, ik zie dat wel zitten .

              Comment

              Working...
              X