Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Das Volkswagen Golf I GTI

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Das Volkswagen Golf I GTI

    Lokale meet en greet genaamd 'Cars en burgers' in diepenbeek waar veel knappe oldtimers naartoe komen.
    Deze was toch wel eentje dat de show steelde...



    versie op flickr:
    Golf I GTi
    Tips/Commentaren? (zit pas op men 1ste jaar fotografie en ben hier nieuw dus

  • #2
    Re: Das Volkswagen Golf I GTI

    Ik vind het licht wel mooi, maar ik ben niet zo'n fan van de compositie. De auto staat te centraal en vooral links in beeld is het nogal rommelig.

    Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
    Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

    Comment


    • #3
      Re: Das Volkswagen Golf I GTI

      Ik begrijp het enthousiasme wanneer je liefhebber bent van dergelijke wagens, maar over de foto zelf ben ik toch ook wat minder enthousiast.
      Om dergelijke auto mooi in beeld te brengen zou je naar een locatie moeten kunnen gaan met de auto en deze daar uit verschillende hoeken fotograferen zonder storende elementen in beeld.
      Hier heb je, zoals reeds door een voorganger aangehaald, het rommeltje links, het rood/witte lint, achter de auto de helling met nog wat palletten....kortom allemaal zaken die de aandacht van de auto zelf wegtrekken.
      Op dergelijke evenementen is het altijd moeilijk om een bepaalde auto heel mooi in beeld te brengen.
      Ook je 'handtekening' zou ik, als je die er per se in wilt, iets subtieler/kleiner in de rechter onderhoek plaatsen en al zeker niet in het wit.

      Comment


      • #4
        Re: Das Volkswagen Golf I GTI

        teveel elementen in 1 foto denk ik - de auto, de zonsondergang, het gebeuren links.
        En toch lijken het 3 aparte verhalen
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Das Volkswagen Golf I GTI

          bedankt iedereen voor de kritiek!

          Ik heb nog veel te leren dat is duidelijk, maar we komen er wel. Wanneer ik de foto links wat cropte leek de auto te fel uit het beeld te verdwijnen en dan kreegik ook niet echt een goed gevoel bij de foto

          Op naar het volgende event!

          Comment

          Working...
          X