Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

biesbosch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] biesbosch

    er viel nog op bepaalde plaatsen een laatste gloed aan de oever

    Last edited by mvdd; 25 mei 2016, 17:02.

  • #2
    Re: biesbosch

    Mooi sfeerbeeld maar ik mis scherpte

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: biesbosch

      Ik probeer steeds lijnen in het midden van het beeld te vermijden, ik ga eerder voor wat meer lucht en dan vooral als er mooi licht is en mooie wolken.
      Dus, hier bij deze foto, zou ik minder voor de weerspiegeling gegaan zijn omdat er niet echt iets interessants is op de andere oever.
      De linkse boom zit ook tegen de rand van de foto, dit is niet echt mooi te noemen, een heel stuk lucht erbij zal al beter tonen.
      Wat ik bedoel is dit, KLIK
      Natuurlijk niet geheel perfect, het is maar om u een idee te geven van wat ik zojuist bedoelde.

      PS: Als je die klik verwijdert wilt zien dan hoor ik het graag.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: biesbosch

        Bedankt voor het kijken en de reactie en de tip. Ik begrijp wat je bedoeld maar nu vind ik het jammer dat mijn mooie reflectie is door gesneden en bij mij lag echt het accent op die mooie gloed ook in de water
        Maar laat gerust maar staan hoor
        Mvg

        Comment


        • #5
          Re: biesbosch

          vind het licht erg mooi.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: biesbosch

            Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
            Bedankt voor het kijken en de reactie en de tip. Ik begrijp wat je bedoeld maar nu vind ik het jammer dat mijn mooie reflectie is door gesneden en bij mij lag echt het accent op die mooie gloed ook in de water
            Maar laat gerust maar staan hoor
            Mvg
            ik begrijp je reactie over die reflectie ,soms ziet men iets en wil dit absoluut op de foto ,maar nadien ziet men dan ook dat het in het echt mooier was dan op de foto ik ga persoonlijk ook voor de uitsnede van LG ,daar de compo veel sterker tot uiting komt .het is ook zo dat men zelf ook nogal dikwijls je eigen foto anders bekijkt omdat de fotograaf op deze plaats heeft gestaan ,maar als kijker weet men dat niet en moet men voortgaan op wat de foto toont als je begrijpt wat ik bedoel

            Comment


            • #7
              Re: biesbosch

              De uitsnede van LG vind ik goed. Jouw foto is ook OK alleen mis ik hier scherpte en contrast....als je die aanpast zou het een groot verschil geven.
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment

              Working...
              X