Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zitten hier MFT gebruikers?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zitten hier MFT gebruikers?

    Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk bericht
    Hier nog een luierik die niet met dat zware spul wil sleuren ;-)
    Al begint een 40-150 en een 300mm in de tas toch ook al te wegen.
    haha, maar er zijn nog ander voordelen buiten afmetingen en gewicht.
    Ik heb de Panasonic GF1 en daarna de GM5 gekocht omdat ik een cameraatje wou die ik overal mee kon nemen. Maar de kwaliteit v/d foto's is ver boven mijn verwachting gebleken en ik heb andere voordelen ontdekt. Onopvallend voor straatfotografie is er 1 van. Zeer goede primes die geen maandloon kosten. En niet onbelangrijk: omdat het lijkt alsof je met een compactje (of zelfs een smartphone) bezig bent zijn de mensen die je fotografeert meer naturel. Met de grote FF voelen de mensen voor de camera dat ze gefotografeerd worden en gaan ze bewust of onbewust poseren.

    Comment


    • #17
      Re: Zitten hier MFT gebruikers?

      Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
      Yep EM1 Olympus.
      Cava ...maar als ik met scherptediepte wil spelen (of portrait) neem ik toch uit gewoonte mijn Fuji

      Alleen niet funny, de Olympus 300mm besteld op 16/1 ...nog altijd geen idee van Olympus wanneer ze geleverd kan worden.
      Dus voorlopig geen zin meer om nog te investeren in dat systeem als dat altijd zo lang moet duren
      oké onverwacht ... levertermijn geven ging niet maar ineens lag de lens klaar in de winkel ...straks eens uitpakken

      Comment

      Working...
      X