Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewone stroomkabel ipv RCA voor tjdelijke test. Mag dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Gewone stroomkabel ipv RCA voor tjdelijke test. Mag dat?

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Eigenlijk ben ik intussen een stapje verder VerSeg. Ik ken nu de plek voor de sub. Nu wil ik graag een witte kabel met tulpjes. Dan kan ik die mooi langs een witte plint camoufleren, snap je. Liefst zou ik dus nu een dunne, witte, éénaderige, afgeschermde kabel willen....
    Maar ja, waar vind ik die? En bestaat die uberhaupt wel?
    Die in de link dat ik postte is een dubbele, maar meestal kan je de 2 ook mooi van elkaar halen en heb je nog een enkele dunne draag over ... in het wit.

    Tulp 2RCA (m) - Tulp 2RCA (m) signaaltype: analoog stereo audio > analoog stereo audio rechte connectoren kabel: rond (standaard) aders: niet bekend

    "InLine witte tulp stereo 2RCA kabel met vergulde contacten - 10 meter"

    Een witte mono-kabel zoals je vraagt heb ik niet direct gevonden op 10 meter, maar zo heb ik het zelf ook gedaan hier, een stereo gekocht en van elkaar gehaald ... 10 seconden werk.
    Last edited by VerSeg; 25 mei 2016, 17:22.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: Gewone stroomkabel ipv RCA voor tjdelijke test. Mag dat?

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Die in de link dat ik postte is een dubbele, maar meestal kan je de 2 ook mooi van elkaar halen en heb je nog een enkele dunne draag over ... in het wit.

      Tulp 2RCA (m) - Tulp 2RCA (m) signaaltype: analoog stereo audio > analoog stereo audio rechte connectoren kabel: rond (standaard) aders: niet bekend

      "InLine witte tulp stereo 2RCA kabel met vergulde contacten - 10 meter"

      Een witte mono-kabel zoals je vraagt heb ik niet direct gevonden op 10 meter, maar zo heb ik het zelf ook gedaan hier, een stereo gekocht en van elkaar gehaald ... 10 seconden werk.
      Oeps...eventjes overgekeken.
      Merci ;-)

      Comment


      • #33
        Re: Gewone stroomkabel ipv RCA voor tjdelijke test. Mag dat?

        Oorspronkelijk geplaatst door jhoub Bekijk bericht
        Uiteraard ken ik die regel, ik raad daarom ook aan om ineens een set KEF Muon of Wilson Audio Alexandria's te kopen. Klinken stukken beter dan Bose :-), zeker met die Nordost kabels.

        Ontopic: Als je het inderdaad over RCA's van 8m heb mag je mijn linkjes negeren :-) Ik denk wel dat je opdezelfde site RCA van 8 meter kan vinden.
        Waar kom jij nog mee af http://www.kharma.com/enigma-veyron-...a-veyron-ev-1/

        Comment


        • #34
          Re: Gewone stroomkabel ipv RCA voor tjdelijke test. Mag dat?

          Is er eigenlijk wel muziek goed genoeg voor dergelijk superlatief snobisme?
          Last edited by dréten; 28 mei 2016, 08:45.

          Comment


          • #35
            Re: Gewone stroomkabel ipv RCA voor tjdelijke test. Mag dat?

            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Is er eignlijk wel muziek goed genoeg voor dergelijke superlatief snobisme?
            Er zit veel meer informatie in goed opgenomen en gemasterde muziek dan de meesten onder ons ooit zullen beseffen of horen. Alles hangt natuurlijk af hoeveel budget je kan of wil spenderen om een bepaald inlevingsniveau te bereiken.

            Deze luidsprekers zijn simpelweg een cost no object project waarin enkel de allerbeste materialen en technieken samengevat zitten. Ze zijn volgens mij eerder decadent dan snobistisch, speelgoed voor superrijke enkelingen.

            Comment

            Working...
            X