Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kousenband

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kousenband

    Als die maar goed zit


  • #2
    Re: Kousenband

    mooi van pose, of juiste moment. wit lijkt wel op het randje of net erover op mijn scherm. toning is niet zo mijn smaak, maar dat is persoonlijk
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Kousenband

      Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
      mooi van pose, of juiste moment. wit lijkt wel op het randje of net erover op mijn scherm. toning is niet zo mijn smaak, maar dat is persoonlijk
      Bedankt voor je reactie
      Ik heb dit plaatje nog even met ACR bekeken en de overbelichting waarschuwing aan gezet en volgens mij valt het wel mee met dat randje.
      Zie de rode accenten die de overbelichting aan geven.

      Comment


      • #4
        Re: Kousenband

        Het is toch echt op het randje hoor :-)

        Toning is ook mijn ding niet -> komt ouderwets over ( maar kan de bedoeling zijn )
        Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

        Comment


        • #5
          Re: Kousenband

          geen idee wat er bedoeld wordt met dat de toning "ouderwets" zou zijn maar ik neem het wel ter kennisgeving mee

          Comment


          • #6
            Re: Kousenband

            ik denk dat zo een beeld anders word als het in een geheel van een reeks bekeken word. persoonlijk heb ik dat wel eens dat een bepaalde foto me absoluut niet aanstaat. Dan zie je die zelfde in een reeks of andere context en 'bam' een heel ander effect.
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment

            Working...
            X