Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autofocus probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Autofocus probleem

    Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
    er is idd een firmware upgrade voor de lens....
    die heb ik ook laten doen bij 1 lens, en die kwam nog onscherper terug ,( kostte wel.... terug binnen gedaan , en hetzelfde : lens in de vuilbak gesmeten, en ne canon gekocht. ( ik heb nog ne canon lens liggen van 20 jaar oud??? wel die werkt nog altijd perfect ) en dat kan sigma niet waarmaken. dus blijf daar met uw pollen vanaf... dat weet nu stillaan toch iedereen ????
    Last edited by Guest13; 9 juni 2016, 15:03.

    Comment


    • #17
      Re: Autofocus probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      DIT zegt alles, Nooit meer ne sigma ( ook met 2 lenzen meegemaakt, en repareren , kost meer dan ne nieuwe lens.. ( als ze het willen/kunnen doen )
      En ik ben dan weer heel content van Sigma. Al verschillende keren update van body én lens gedaan, geen probleem. Binnenkort komt er zelfs een 2de Sigma bij...
      Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen (positieve of negatieve) ervaringen heeft met een merk...
      Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
      Mijn fotoalbums

      Comment


      • #18
        Re: Autofocus probleem

        daar ben ik ook eerlijk in, bij nikon zijn er minder problemen , maar bij canon, body vernieuwen , en ge hebt 9/10 het vlaggen . Nikon geeft alles vrij aan sigma, canon niet, en dus moeten zij achterna hollen op , wat hebben ze nu weer verandert. ( en canon wilt natuurlijk, dat gij bij hunne canon, ne canon lens koopt )

        Comment


        • #19
          Re: Autofocus probleem

          Wil jullie natuurlijk op de hoogte houden van de situatie....lens terug gekregen van sigma, helaas werkte ze na hun upgrade nog niet...nu heb ik ze via men fotozaak naar het herstelcentrum van nikon mn procirep in brussel gestuurd en daar hebben ze een downgrade uitgevoerd lens is terug onderweg naar men fotozaak...ik heb navraag gedaan ivm de kosten....die zouden er niet zijn....ik hou jullie op de hoogte
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #20
            Re: Autofocus probleem

            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            Nikon geeft alles vrij aan sigma)
            ... en die fabel heb je ' waar ' gehoord ?

            Comment


            • #21
              Re: Autofocus probleem

              Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
              Wil jullie natuurlijk op de hoogte houden van de situatie....lens terug gekregen van sigma, helaas werkte ze na hun upgrade nog niet...
              zoals ik zei ( met mijne 24-70 f2.8 : toch niet direct een goedkoop lenske..

              Comment


              • #22
                Re: Autofocus probleem

                Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                ... en die fabel heb je ' waar ' gehoord ?
                op de photokina een paar jaar geleden, van ne canon verkoper / stand daar.

                Comment


                • #23
                  Re: Autofocus probleem

                  Ik hoop dat het goed gaat nu.
                  Laat eens iets weten.
                  Het zou spijtig zijn dat je 2000 of 3000 euro betaalt voor een supertele en nadien in de problemen raakt.
                  Kant bemerking:bij tweede hands Sigma's: testen of deze wel werkt met je body.
                  Ik heb zelf een 8 mm fish en een 12-24 mm sigma,geen problemen,maar met een nieuwe body ??(equivalent bestond toen nog niet in Canon)
                  Gebruik nu een canon 1dMkIIn en een 5D.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Autofocus probleem

                    Vandaag men camera terug gekregen....downgrade uitgevoerd en men sigma lens werkt terug normaal...nog geen fotos mee gemaakt maar ga er vanuit dat alles oke is met dank aan procirep en bartok....kosten NUL euro
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #25
                      Re: Autofocus probleem

                      Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                      Vandaag men camera terug gekregen....downgrade uitgevoerd en men sigma lens werkt terug normaal...nog geen fotos mee gemaakt maar ga er vanuit dat alles oke is met dank aan procirep en bartok....kosten NUL euro
                      Wees blij. Er zijn er heel veel die minder geluk hebben in vergelijkbare omstandigheden.
                      Het gebeurt maar al te vaak dat een van beide fabrikanten er niet in slaagt om je verder te helpen.

                      Maar opnieuw hebben we hier een geval dat aantoont hoe weinig er nodig is om de samenwerking tussen een specifieke lens en body te verstoren...
                      Pieter
                      --
                      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                      Comment

                      Working...
                      X