Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spikkeland vandaag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Spikkeland vandaag

    Heerlijk veel nattigheid hebben ze daar, zo heb je dan toch iets aan dat vieze winterweer dat we nu hebben.
    Schiet maar hé, ik heb een poging tot ontwikkelen gedaan met darktable en dat was zoeken, tasten en knoeien ...

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Spikkeland vandaag

    Schieten hoeft niet, dat heb jij al gedaan en raak.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Spikkeland vandaag

      Darktable had ik nog niet van gehoord
      Mooie opname Frans van deze plek
      Mooie krul in de wolken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Spikkeland vandaag

        Inderdaad fijn krulletje in de wolken ... de kleurrijke luchten die ik had heb je niet...ik bedoel die waren er niet... en in die weide is het zeer dikwijls nogal nat.
        Een zonsopgang is daar ook de moeite (als het licht en indien mogelijk de mist aanwezig zijn... maar die beiden zijn zeldzaam samen)
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Spikkeland vandaag

          andere kleursetting van de plaats dan dat we gewoon zijn, maar ook een heel fijne opname.

          Misschien zou ik de horizon wel in het midden gelegd hebben, kwestie van een evenwicht te hebben tussen beide zones.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Spikkeland vandaag

            Knap Frans, mooie foto.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Spikkeland vandaag

              mooi Frans ,die wolken zijn heel erg mooi , alleen vind ik de kleur rond de zon wat geel zou volgens mij miss wat ¨roder¨ mogen ,maar miss was het ook wel zo
              de voorgrond met dat water is ook heel mooi en gepaste helderheid volgens de situatie op dit moment

              Comment


              • #8
                Re: Spikkeland vandaag

                Zeker een mooie, met een mooie reflectie.
                Ik denk dat je lucht wat hebt verdonkert, want het zou wel toevallig zijn dat de lucht L. naast de zon lichter was.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Spikkeland vandaag

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  die wolken zijn heel erg mooi , alleen vind ik de kleur rond de zon wat geel zou volgens mij miss wat ¨roder¨ mogen ,maar miss was het ook wel zo
                  Niet veel rood gezin gisterenavond, dat treedt waarschijnlijk exclusief voor spikkesenior op

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Ik denk dat je lucht wat hebt verdonkert, want het zou wel toevallig zijn dat de lucht L. naast de zon lichter was.
                  Ik vrees dat we de natuur de schuld gaan moeten geven hier want zover reiken mijn darktable basic skills nog lang niet
                  Dat heldere heeft trouwens ook nog wat sporen nagelaten in de reflectie

                  Allemaal bedankt voor de reacties
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Spikkeland vandaag

                    Leuk om te zien dat een afwerking een hele andere foto kan geven...En dan bedoel ik zeker niet slechter of beter mee hoor...
                    Mooi beeld van deze "wetlands"
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X