Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuw in de lucht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sneeuw in de lucht

    Geniet van foto's maken

  • #2
    Re: Sneeuw in de lucht

    Héél knap dat licht op de voorgrond en de dreiging in de lucht
    Mooie opname hoor Chris

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Sneeuw in de lucht

      De donkere lucht en het lichte landschap dragen bij aan het mooie desolate gevoel, wat dit landschap oproept.
      Maar..... de reflectie valt een beetje uit de toon, als het natuurgetrouw zou moeten zijn.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Sneeuw in de lucht

        ik vind de hoge venen eigenlijk fotogenieker zonder al die sneeuw. mooi beeld.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Sneeuw in de lucht

          Toffe opname met heel natuurlijke verhoudingen Chris, daarvan krijgen we er zeker nog meer te zien
          Ik ga ze daar eens voorstellen dat ze al die struiken die geen berken zijn weghalen uit dat stukje landschap dan kan je er nog mooiere beelden schieten denk ik
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Sneeuw in de lucht

            ondanks de drukte in de voorgrond toch een mooi beeld, prachtige dreigende lucht
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: Sneeuw in de lucht

              Vooral het contrast tussen de voorgrond en lucht erg mooi...Knap landschap..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X